پذیرایی ستاد عتبات عالیات آمل از 5000زائر در هر روز

فرماندار آمل در جلسه ستاد عتبات عاليات شهرستان آمل گفت: اين ستاد، روزانه بطور متوسط از 5000زائر در 2موکب، نجف و کربلا پذيرايي ميکند. سيد جعفر رسولي فرماندار ويژه شهرستان آمل در جلسه ستاد اربعين حسيني که با حضور امام جمعه، دادستان، خيرين و روساي ادارات برگزار شد عشق به امام حسين (ع) را پاداش […]

فرماندار آمل در جلسه ستاد عتبات عاليات شهرستان آمل گفت: اين ستاد، روزانه بطور متوسط از 5000زائر در 2موکب، نجف و کربلا پذيرايي ميکند.

سيد جعفر رسولي فرماندار ويژه شهرستان آمل در جلسه ستاد اربعين حسيني که با حضور امام جمعه، دادستان، خيرين و روساي ادارات برگزار شد عشق به امام حسين (ع) را پاداش اعمال خير انسان دانست و اظهار کرد: در روايات داريم خداوند اگر بخواهد اعمال خير انسان را پاداش دهد در دل او عشق به امام حسين (ع) ايجاد مي کند و اگر بخواهد کسي را به خاطر گناهان مجازات کند، در دلش بغض و کينه نسبت به سيدالشهدا مي اندازد.

وي افزود: فرداي قيامت همه آن ها که در صحنه محشر حاضر مي شوند آرزو مي کنند اي کاش زائر قبر امام حسين (ع) بودند چون آنجا مي بينند زوار امام حسين چه کرامت هايي از زيارت سيدالشهدا نصيب آن ها شده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل ؛فرماندار ويژه آمل ادامه داد: ممکن است ما امروز متوجه نشويم ولي در روز قيامت آنقدر توجه الهي نصيب زوار امام حسين (ع) مي شود که همه آرزو مي کنند اي کاش ما هم رفته بوديم.وي ضمن تقدير از عملکرد خادمان و موکب آمل  در اربعين سالهاي گذشته، بيان کرد: خدمت به مردم نشان مي دهد انگيزه خادمان الهي بود و تلاش براي پذيرايي از زوار اربعين حسيني امري پسنديده و معنوي است و بايد همگان در اين مسير تلاش ويژه‌اي داشته باشند.

رسولي با بيان اينکه جلسات ستاد اربعين شهرستان با قوت پيگير امور بوده است تصريح کرد: با تمهيدات انجام شده از سوي ستاد تلاش مي کنيم بهترين خدمات در خصوص پذيرايي و اسکان زائران ارائه داده شود و روزانه ۵ هزار وعده غذايي شامل صبحانه، ناهار و شام در شهر نجف و کربلا به زائران عرضه مي شود.