پدر شهیدان عسکری آسمانی شد

حرف آنلاین: پیام آیت الله محمدی لائینی در پی درگذشت «حاج ابراهیم عسکری» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدجمال و سیدجلال» به شرح زیر است؛ بسم رب الشهدا و الصدیقین/ انا لله و انا الیه راجعون درگذشت «حاج ابراهیم عسکری» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدجمال و سیدجلال» موجب تاثر و تاسف شد. بی شک ایمان و […]

حرف آنلاین: پیام آیت الله محمدی لائینی در پی درگذشت «حاج ابراهیم عسکری» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدجمال و سیدجلال» به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین/ انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت «حاج ابراهیم عسکری» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدجمال و سیدجلال» موجب تاثر و تاسف شد.

بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است و به یقین از دست دادن پدر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیارغم انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفور و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

اینجانب درگذشت ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا و مردم شریف استان مازندران و شهرستان شهیدپرور فریدونکنار تسليت و تعزيت عرض می نمایم.