پایان بحران زباله آمل

رییس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه رسمی علنی صبح شورا ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار ویژه و دادستان شهرستان آمل و دیگر مسئولین ادارات به جهت در اختیار قراردادن زمین 30 هکتاری پاساکش به شهرداری برای احداث سایت زباله گفت: با در اختیار قرار گرفتن این زمین مشکل چندین ساله […]

رییس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه رسمی علنی صبح شورا ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار ویژه و دادستان شهرستان آمل و دیگر مسئولین ادارات به جهت در اختیار قراردادن زمین 30 هکتاری پاساکش به شهرداری برای احداث سایت زباله گفت: با در اختیار قرار گرفتن این زمین مشکل چندین ساله زباله آمل رفع خواهد شد.

غلامحسین شفیع زاده در این جلسه بیان کرد: از دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی که با پیگیری ها و تلاش های ارزنده خود این مصوبه را اخذ کردند تشکر ویژه می کنیم.

وی افزود: همکارانم در شورا از آغاز به کار پنجمین دوره شورا دغدغه شهر یعنی بحث زباله را پیگیری کردند و خوشبختانه امروز این کار مهم صورت گرفت.

محمد محمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه موضوع بحران زباله یکی از موضوعاتی بوده که همواره کلیه اعضای شورا پیگیر آن بودند گفت: زمین 30 هکتاری پاساکش بعد از ماه ها پیگیری مسئولین عالی رتبه شهر آمل در اختیار شهرداری قرار گرفت و از همه عزیزانی که در این اتفاق خوب زحمت کشیدند قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: زمین پاساکش بر اساس آخرین تصمیمات وزارت کشور برای ایجاد سایت زباله به مناقصه گذاشته خواهد شد که در همین ماه متن مناقصه پس از آماده شدن در اختیار پیمانکاران واجد شرایط قرار خواهد گرفت تا پس از بررسی پیمانکاری که برنده مناقصه می شود شروع بکار کند.

خسرو ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل اظهار کرد: چند سالی است که موضوع زباله در دستور کار شورا و شهرداری می باشد و خوشبختانه اتفاق خوبی افتاد و زمین پاساکش با پیگیری ها و تلاش های امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، دادستان، شهردار، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند و روسای ادارات آمل در اختیار شهرداری قرار گرفت که امیدوارم با نگاه ویژه ای که دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی دارند کمک کنند تا هر چه زودتر اجرایی شود.

در ادامه نمایندگانی از شرکت بیستون با حضور در جلسه رسمی شورا در خصوص امحای زباله آمل به روش های نوین پیشنهادات خود را اعلام کردند که در نهایت مقرر شد در مناقصه ای که از سوی شهرداری در آینده نزدیک اعلام خواهد شد شرکت کنند تا هر شرکتی که برنده مناقصه شد کار به او واگذار شود.

قدردانی شهردار آمل از یوسفیان ملا

همچنین شهردارآمل در پیامی از یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، برای تلاش ها در به ثمر رسیدن واگذاری زمین برای سایت زباله این شهرستان، قددرانی کرد. در این پیام آمده است: عزتمندی و تلاش شما که مانند همیشه با نیت اعتلای آمل سرافراز بوده است این بار با در اختیار قرار دادن زمین 30هکتاری پاساکش برای احداث سایت زباله در تاریخ ماندگار شده است.

دغدغه جنابعالی برای حفظ محیط زیست از تاکیداتی است که مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در تصمیم گیری ها و کارهای اجرایی در اولویت خود قرار داده است و از اینکه نماینده ای توانمند، کم نظیری و دلسوزی را در کنار خود دارد احساس سربلندی می کند.

امید است با اتکال به خداوند متعال پروژه احداث زباله سوز هرچه سریعتر آغاز شود تا مردم کهن شهرآمل این شادمانه را برای آیندگان با افتخار ثبت نمایند.