پاکسازی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس از خودروهای شخصی در آستانه نوروز در آمل

به دلیل فرارسیدن روزهای پایانی سال و حجم بالای ترافیک و دپو خودروهای شخصی و حضور دستفروشان زحمتکش در ایستگاه ها که محل سرویس دهی و خدمات رسانی در حمل و نقل شهری است، تیم گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور اقدام به پاکسازی ایستگاه ها از خودرو های شخصی کرد. سبزعلی پور […]

photo_2018-03-17_20-36-06

به دلیل فرارسیدن روزهای پایانی سال و حجم بالای ترافیک و دپو خودروهای شخصی و حضور دستفروشان زحمتکش در ایستگاه ها که محل سرویس دهی و خدمات رسانی در حمل و نقل شهری است، تیم گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور اقدام به پاکسازی ایستگاه ها از خودرو های شخصی کرد.

سبزعلی پور سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل در همین رابطه اظهار داشت:وسیله ایاب و ذهاب شهروندان جهت عزیمت به بازار جهت خریدهای شب عید اعم از تاکسی،اتوبوس، ون و تاکسی بی سیم 1838 با بهترین شرایط در تمامی خطوط شهر محیا و آماده خدمات دهی به شهروندان است و خواهشمندم از خودروهای شخصی و تک سرنشین استفاده نکنند، تا ماهم بتوانیم در بهترین شرایط به مردم عزیز سرویس دهی کنیم.

سبزعلی پور در پایان افزود: از مردم عزیز تقاضا دارم حتی المقدور خودروهای شخصی را در محل ایستگاه ها قرار ندهند تا از اخلال در کار ناوگان حمل و نقل شهری جلوگیری شود.