پاتک 5 عضو به 6 عضو در قائم شهر!

حرف آنلاین: در آستانه استيضاح شهردار قائم شهر، پنج عضو شوراي شهر قائم شهر با صدور بيانيه اي از عملكرد سيد جعفر  حسيني حمايت كردند و به نوعی نتیجه استیضاح را از پیش تعیین کردند. ظاهرا استیضاح شهردار قائم شهر توسط تعدادی از اعضای شورای شهرفردا چهارشنبه اتفاق می افتد. شوراي شهر قائم شهر 11 […]

حرف آنلاین: در آستانه استيضاح شهردار قائم شهر، پنج عضو شوراي شهر قائم شهر با صدور بيانيه اي از عملكرد سيد جعفر  حسيني حمايت كردند و به نوعی نتیجه استیضاح را از پیش تعیین کردند.

ظاهرا استیضاح شهردار قائم شهر توسط تعدادی از اعضای شورای شهرفردا چهارشنبه اتفاق می افتد. شوراي شهر قائم شهر 11 عضو دارد و براساس قانون استيضاح شهردار نيازمند دو سوم كل آرا ( هشت رای) مي باشد، بنابراین با صدور بیانیه و حمایت از شهردار از سوی پنج عضو یک روز زودتر، استیضاح رای نخواهد آورد.

اين بيانيه كه در يك نشست خبري توسط سه عضو شورا قرائت و به خبرنگاران ارائه شد، توسط نصرا… دريابيگي، جعفر احمدي، فريبرز فتحي،سعيد ميرزايي و علي غفوري امضا شده است. در اين نشست خبري كه با حضور جعفر احمدي، فريبرز فتحي،سعيد ميرزايي همراه بود، علاوه بر ارائه بيانيه ، در راستاي دفاع از نحوه عملكرد حدود يكسال شهرداري و شورا در بخش هاي مختلف عمراني توضيحاتي ارائه شد.

در اين بيانيه كه خطاب به اعضاي شوراي شهر نوشته شده، آمده است:

همانطور که مستحضرید دوازدهم شهریور سال 1392همزمان با آغاز بکار چهارمین دوره ی شورای اسلامی شهر قائمشهر در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد نمودیم که قوانین و مقررات کشور را در چهار چوب وظایف و اختیارات خود رعایت نموده و در  همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و تا زمانی که در شورای شهر عضویت داریم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نماییم.رهبر فرزانه انقلاب در مورد شورای اسلامی تاکید داشتند که از سیاست زدگی و اعمال سلیقه های شخصی پرهیز نموده و انگیزه های جناحی و حزبی،شوراها را در عرصه ی تاخت و تاز خود نکند و آنرا از کار اصلی خود باز ندارند.

در ادامه اين بيانيه كه در راستاي حمايت از شهردار قائم شهر منتشر شده، آورده شده است: همکاران عزیز، در راستای تعهدی که نسبت به مردم داریم باید دست در دست هم زمینه های توسعه و عمران شهر قائمشهر را فراهم کنیم و این نهاد مردمی را به جایگاه واقعی و قانونی اش بیش از پیش نزدیکتر نماییم تا پس از اتمام دوره ی مسئولیت در پیشگاه باری تعالی و مردم عزیز شرمنده نباشیم. براین اساس ما امضاء کنندگان این بیانیه از آنجایی که جناب مهندس حسینی شهردار محترم، انسانی متعهد و پرهیزگار و مدیری متخصص،لایق،توانمند و پر تلاش می باشند و با توجه به توانایی و تعهدشان حمایت قاطعانه ی خود را از ایشان بعنوان شهردار قائمشهر اعلام و این حمایت تا زمانیکه ایشان در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند ادامه داشته و از مردم شریف و مسئولین محترم قائمشهر نیز انتظار داریم علاوه بر حمایت از جانب شهردار،با ارائه طرحها و پیشنهادات سازنده خویش،ما را در دستیابی به شهر ایده آل ایرانی-اسلامی یاری نمایند.خداوند متعال همه ی خدمتگزاران به نظام به مقدس جمهوری اسلامی را در سایه پر خیر و برکت مقام معظم رهبری برای خدمت صادقانه به مردم ایران توفیق عنایت فرماید.