وزیر بهداشت در مورد درمان بستر مرزن آباد پاسخگو باشد

مرزن آباد-خبرنگار حرف: نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در جلسه بررسی مشکلات شهر مرزن آباد گفت: با گذشت چندماه از افتتاح درمان بستر و عدم بهره برداری از آن، علیرغم رفاقت با وزیر، در خصوص وضعیت درمان بستر حتما طرح سوال خواهم داشت. وزیر باید در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به […]

مرزن آباد-خبرنگار حرف: نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در جلسه بررسی مشکلات شهر مرزن آباد گفت: با گذشت چندماه از افتتاح درمان بستر و عدم بهره برداری از آن، علیرغم رفاقت با وزیر، در خصوص وضعیت درمان بستر حتما طرح سوال خواهم داشت. وزیر باید در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به تاخیر در بهره برداری از درمان بستر پاسخگو باشد.

قاسم احمدی افزود: ترافیک، معضل بزرگ شهرهای منطقه بویژه چالوس و مرزن آباد بود که در چالوس با احداث پل و تونل کمربندی و پل سردآبرود، کاهش یافت. با احداث قطعه ۴ آزادراه، عملا ترافیک از شهر چالوس خارج گردید، ولی متاسفانه حجم زیادی به شهر مرزن آباد وارد شد و مردم این منطقه فشار زیادی را تحمل می کنند. باید تعریض تا مجلار را به سرانجام برسانیم. ضمن اینکه در این راه همراهی لازم را با مسوولان مرزن آباد خواهیم داشت، نیاز است تا استاندار و دیگر مسوولان مرتبط استانی ورود کنند.

احمدی اظهارداشت: در خصوص درخواست اداره مستقل ورزش و جوانان، دولت قصد توسعه را با توجه به شرایط فعلی ندارد. در قانون برنامه پنج ساله توسعه نوشته شده که دولت باید تا سال ۱۴۰۰ پانزده درصد کوچک شود‌. بنابراین جایی که شهرستان نیست به راحتی این کار را نخواهد کرد. در رابطه با استقلال آموزش و پرورش هم به همین دلیل شرایط در حال حاضر مهیا نیست اما پیگیری های ما کماکان ادامه خواهد داشت. البته با استقرار نمایندگی گام اول برداشته شد و مستقل شدن اداره زمان بر خواهد بود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: درجه فرمانداری های استان تقسیم بندی شد، ضمن اینکه فرمانداری های تنکابن، آمل و بابل بعنوان فرمانداری ویژه فعالیت می کنند، سه فرمانداری چالوس، نوشهر و بهشهر درجه یک و مابقی فرمانداری ها هم درجات پایین تر شدند.

وی تصریح کرد: آمبولانس و اورژانس هوایی با توجه به وضعیت محور کندوان، از نیازهای مهم منطقه است. در این رابطه با وزیر مکاتباتی انجام شد. ایشان حتی قول اتوبوس درمانی بین راهی را هم دادند، اما فعلا وضعیت کشور از نظر اعتبار خوب نیست و باید صبر کنیم.