وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر

آئین معنوی وداع با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز شنبه ۱ دی ۹۷ با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان رامسر برگزار شد. به گزارش حرف، مراسم آئین وداع با شهید گمنام در منطقه میرزا کوچک خان هریس , کتالم و سادات شهر و حوزه شهر رامسر آغاز و با حضور مردم و […]

2
آئین معنوی وداع با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز شنبه ۱ دی ۹۷ با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان رامسر برگزار شد.
به گزارش حرف، مراسم آئین وداع با شهید گمنام در منطقه میرزا کوچک خان هریس , کتالم و سادات شهر و حوزه شهر رامسر آغاز و با حضور مردم و مسئولین و خانواده های معظم شهدا و نیروی انتظامی بعد از نماز مغربرو عشا در مسجد پیامبر اعظم این شهرستان پایان یافت.فرمانده سپاه رامسر گفت: شهید گمنام در عملیات ایذایی تک.والفجر ۸ به شهادت رسید.
محمد محمدی قاسم آبادی فرمانده سپاه رامسر عصر با بیان اینکه همه ما به دنبال عاقبت بخیری هستیم اذعان داشت : شهدا نمونه افراد عاقبت بخیری هستند که اگر ما بخواهیم به عاقبت بخیری برسیم مسیری جز ادامه راه شهدا نداریم.
فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد : میزبانی از شهدای گمنام افتخاری که نصیب مردم شهرستان رامسر شده است و همه مردم باید قدردان خون شهدا به ویژه شهدایی که گمنام هستند و خانواده آنها باشیم و در مقابل عظمت آنان سرتعظیم فرود آوریم.
محمدی گفت : این شهید گمنام در استان گیلان تدفین خواهد شد ولی طبق رایزنی ها یک روز مهمان مردم شهید پرور شهرستان رامسر خواهد بود تا از معنویات حضور این شهید بهره برده شود.