واگذاری مدیریت آب آشامیدنی چند روستای نکاء به امور آبفار

جلسه ای در خصوص تحویل تاسیسات و مدیریت آب آشامیدنی چند روستای غیر تحت پوشش شهرستان نکاء به امور آبفار این شهرستان در فرمانداری نکاء برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اب و فاضلاب روستایی مازندران؛پیرو مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان نشستی در راستای تحویل تاسیسات و مدیریت […]

111

جلسه ای در خصوص تحویل تاسیسات و مدیریت آب آشامیدنی چند روستای غیر تحت پوشش شهرستان نکاء به امور آبفار این شهرستان در فرمانداری نکاء برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اب و فاضلاب روستایی مازندران؛پیرو مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان نشستی در راستای تحویل تاسیسات و مدیریت آب آشامیدنی روستاهای غیر تحت پوشش شهرستان نکاء شامل ولاشد،شهاب الدین،آبلو و زرندین سفلی به امور آبفار این شهرستان با حضور معاونین فرمانداری نکاء،سرپرست شبکه بهداشت، مدیر امور آبفار این شهرستان ،شوراها و دهیاران این روستاها در فرمانداری برگزار شد.

گفتنی است طی بحث و تبادل نظر و بررسی های لازم در خصوص لزوم مدیریت بهینه در کیفیت و کمیت آب و نیز مسائل بهداشتی آن مقرر شد تمامی تاسیسات و مدیریت آب آشامیدنی این روستاها بر اساس اولویت  به امور آبفار نکاء واگذار شود.