هیجانی ترین تفریحات دنیا برای دیوانه ها!

حرف آنلاین: بسیاری از انسان ها هیجان زیاد را دوست دارند و حتی بعضی ها حاضر هستند کیلومترها سفر و پول ها هزینه کنند تا تفریحات و ورزش های مهیج را حداقل یکبار تجربه کنند. این تفریحات می تواند شامل پریدن از بالای آسمان خراش 75 طبقه یا خوردن قلب خطرناک ترین مار دنیا باشد.سرویس […]

حرف آنلاین: بسیاری از انسان ها هیجان زیاد را دوست دارند و حتی بعضی ها حاضر هستند کیلومترها سفر و پول ها هزینه کنند تا تفریحات و ورزش های مهیج را حداقل یکبار تجربه کنند. این تفریحات می تواند شامل پریدن از بالای آسمان خراش 75 طبقه یا خوردن قلب خطرناک ترین مار دنیا باشد.سرویس گردشگری حرف، در چند قسمت، جنون آمیزترین، ترسناک ترین و هیجان انگیزترین تفریحات دنیا را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

کنیونینگ

 کنیونینگ نوعی تفریح است که فرد صخره نوردی، غارنوردی و گاهی پرش از روی صخره ها یا فرود آمدن از میان آبشار را تجربه می کند. به طور مثال، فرد از بالای آبشار با سرعت زیاد و در میان سنگ ها و صخره هایی با شیب های تند با جریان آب پایین می آید. این تفریح در دنیا طرفداران خاص خود را دارد و موسساتی هستند که امکانات و شرایط این تجربه را برای متقاضیان مهیا می کنند. از جمله هیجان انگیزترین مکان ها برای تجربه کنیونینگ می توان به جنگل های انبوه کاستا ریکا یا اسکاتلند اشاره کرد که ارتفاعات مناسب این کار همچون آبشار حدود 40 متری یا آب های بسیار سرد و یخ مانند را دارند.

 بهترین مکان برای تجربه این تفریح: پرکشایر، اسکاتلند

پرش در استخر شیطان

 آبشار ویکتوریا یکی از خارق العاده ترین مناظر طبیعت در دنیا است. با عرض حدود 1.5 کیلومتر و ارتفاع 122 متری، این آبشار زیبا با چنان شدت و قدرتی به رودخانه زامبزی می ریزد که پاشش آب را می توان از فاصله 50 کیلومتری نیز دید. «استخر شیطان» بخشی در بالاترین قسمت آبشار است که در فصل های خشک، به اندازه کافی کم عمق و آرام هست که انسان ها بتوانند در آن شیرجه بزنند. افرادی که درون این گودال شیرجه می زنند، با دیوارهای سنگی پنهان زیر سطح آب در لبه آبشار نگه داشته می شوند. به این ترتیب می توانید با ترس در لبه آبشار بنشینید و مناظر زیر پا را مشاهده کنید.

بهترین مکان برای تجربه این تفریح: جزیره لیوینگستون، زامبیا