همه محور‌های شمالی به‌جز محور کیاسر به سمنان باز است

حرف آنلاین: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: همه محور‌های اصلی و کوهستانی مازندران مانند هراز، سوادکوه و کندوان امروز جمعه ۸ بهمن باز و تنها محور کیاسر به سمنان به دلیل بارش شدید برف بسته است. سرهنگ جهان تاب افزود: ترافیک در همه محور‌های استان فعلا آرام و روان بوده، اما سطح جاده‌ها به […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: همه محور‌های اصلی و کوهستانی مازندران مانند هراز، سوادکوه و کندوان امروز جمعه ۸ بهمن باز و تنها محور کیاسر به سمنان به دلیل بارش شدید برف بسته است.

سرهنگ جهان تاب افزود: ترافیک در همه محور‌های استان فعلا آرام و روان بوده، اما سطح جاده‌ها به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران نسبت به احتمال ریزش سنگ و بهمن در محور‌های کوهستانی هشدار داد و از رانندگان خواست علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از توقف در مناطقی از جاده که احتمال ریزش سنگ در آن وجود دارد خودداری کنند.

به گفته سرهنگ جهان تاب رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./صداوسیما