همه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۴

حرف آنلاین:شبکه‌های مختلف سیما برای نوروز ۹۴ سفره گسترده‌ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده‌اند که دربرگیرنده سلیقه‌های متفاوت است. بنا بر این گزارش، به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، تلویزیون روزهای ۴، ۵ و ۶ فروردین را به طور کامل به عزاداری می‌پردازد و ویژه برنامه‌های شاد و طنز نیز از ۶ […]

حرف آنلاین:شبکه‌های مختلف سیما برای نوروز ۹۴ سفره گسترده‌ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده‌اند که دربرگیرنده سلیقه‌های متفاوت است.

بنا بر این گزارش، به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، تلویزیون روزهای ۴، ۵ و ۶ فروردین را به طور کامل به عزاداری می‌پردازد و ویژه برنامه‌های شاد و طنز نیز از ۶ فروردین به بعد در تلویزیون آغاز می‌شوند.

در ادامه به تفکیک برنامه‌های مهم و شاخص تلویزیون می‌آید:

**ویژه برنامه‌های تحویل سال:

امسال رشید کاکاوند، ژیلا صادقی، علی ضیاء و احسان علیخانی مجری‌های ویژه برنامه‌های اصلی تحویل سال هستند

**سریال‌های نوروزی:

سریال‌های فوق سری، بزم آخر، کلاه قرمزی،مهر طوبی، در حاشیه، سر به راه و آسمان من سریال‌های اصلی و غیرتکراری تلویزیون در نوروز ۹۴ هستند

 

فیلم های سینمایی

 شبکه یک سیما نیز به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که یکی از این برنامه‌ها «سیما یک» است.

این برنامه هر روز ساعت 16:20 به روی آنتن می‌رود و همراه با نمایش فیلم به مدت 20 دقیقه به تحلیل و نقد و بررسی فیلم می‌پردازد.

به گزارش فارس، اسامی فیلم‌های نوروزی شبکه یک سیما به شرح زیر است:

**«معراجی‌ها» / 1 فروردین

این فیلم به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و محصول سال 1392 است.

محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود…

محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، محمود عزیزی، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، سیدجواد هاشمی، مهران رجبی، حمید لولایی، مجید مشیری، برزو ارجمند، علی صادقی، امیر نوری،‌ سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، پندار اکبری،‌ مهدی کیانی (بازیگر)،‌حسین مهری، کاوه خداشناس.

**«47 رونین»/ 2 فروردین

این فیلم یک اکشن فانتزی آمریکایی محصول سال 2013 است که به صورت یک افسانه، داستان چهل‌وهفت رونین، زندگی واقعی گروهی رونین (سامورایی بدون ارباب) در قرن هجدهم ژاپن، که برای گرفتن انتقام مرگ ارباب خود دست به شورش زدند را به تصویر می‌کشد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی کارل لینچ است و بازیگرانی همچون کیانو ریوز، هیرویوکی سانادا، تادانوبو آسانو و رینکو کیکوچی در آن ایفای نقش می‌کنند. اگرچه فروش جهانی فیلم تقریباً به 150 میلیون دلار رسیده است، اما با بودجه ساخت 175 میلیون این فیلم ضرر قابل توجهی برای کمپانی سازنده‌اش یونیورسال استودیوز در سال 2013 بر جای گذاشت. این فیلم برای اولین بار 6 دسامبر 2013 در ژاپن اکران شد و با شروعی ناامیدکننده تنها یک میلیون و 300 هزار دلار فروش کرد.

**«ظهر روز سوم»/ 3 فروردین

فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی زهرا اسحاقیان ساخته شده است.

در این فیلم بازیگرانی از جمله پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که آسیه؛ مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلاست و تحت دیالیز است. بیماری مادر حاد و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد اما بودجه خانواده نمی تواند خرید کلیه را تامین کند. آمنه بارداراست، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سالهاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه سواری نموده و اکنون نزدیک مسابقات تیم ملی، امید در یک قدمی قهرمانی است. قهرمانی امید که همه زندگی است یا نجات جان مادر….؟

**«روشنایی حقیقی»/ 4 فروردین

«روشنای حقیقی» داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می‌کنند که همین دوستی باعث ماجراهای بین این دو برادر می‌شود.

مهرداد ضیایی( کمال )، شیوا ابراهیمی(همسر رحیم)، حسین شمس(رحیم)، حسن رستمانی(نعمت، معلم قرآن) و جمعی از بازیگران محلی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

**«مسیر سنگی»/ 5 فرودین

این فیلم سینمایی محصول کشور امریکا در سال 2014 است.

**«نابخشوده»/ 6 فروردین

این نسخه جدید را سانگ ایل لی براساس قصه فیلم اسکاری کلینت ایستوود کارگردانی کرده است.

کن واتانابه بازیگر سرشناس سینمای ژاپن در نقش اصلی «نابخشوده» ژاپنی زبان بازی کرده است . در نسخه اصلی فیلم، این نقش را خود ایستوود بازی کرد.

قصه نسخه ژاپنی«نابخشوده» در قرن هجدهم میلادی در روستای هوکایدو اتفاق می‌افتد. در این محل است که یک سامورایی بازنشسته دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

**«ته چین»/ 7 فروردین

داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ (بهناز جعفری) و مرتضی (رضا بهبودی) است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک به علت مشغله کاری مرد، ارتباط عاطفی‌اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می‌شود مرتضی به زندگی علاقمند شود.

رضا بهبودی، بهناز جعفری، هستی مهدوی فر، دانیال محمودی نیا از بازیگران فیلم تلویزیونی «ته چین» هستند.

**«پلیس بازی»/ 8 فروردین

فیلم سینمایی پلیس بازی که در ژانر حادثه‌ای و طنز ساخته شده 86 دقیقه زمان دارد و در سال 2014 ساخته شده است.

فیلم سینمایی پلیس بازی محصول امریکاست و تیم استوری «Tim Story» کارگردان آن است.

این فیلم با مدیریت دوبلاژ علیرضا باشکندی ساخته شده است.

بن, نگهبان است و علاقه بسیاری به پلیس شدن دارد. او همزمان با پذیرفته شدنش در مدرسه پلیس باید برای ازدواج با آنجلا رضایت برادرش جیمز را که پلیسی حرفه ای است جلب کند. پس جیمز به بن فرصت می دهد که در طول 24 ساعت کنار او بماند و برای دستگیری خلافکارها به او کمک کند و به این ترتیب توان و شایستگی خود را برای ازدواج با خواهرش اثبات کند.

گرچه بن بسیار نا وارد و بی تجربه است ولی تمام تلاش خود را در مورد پرونده های مختلف انجام می دهد و در نهایت جیمز با کمک بن موفق می شود خلافکار سابقه دار آلن را دستگیر کند و بن را به عنوان همکار خوبی بپذیرد.

**«سرقت خاموش»/9 فروردین

این فیلم سینمایی محصول کشور فرانسه در سال 2013 است که شبکه یک سیما برای پخش در نوروز در نظر گرفته است.

**«سر به مهر»/ 10 فروردین

سر به مُهر نام فیلمی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی هادی مقدم دوست ، محصول سال 1391 است. در این فیلم بازیگرانی نظیر لیلا حاتمی ،آرش مجیدی و خاطره اسدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که زندگی اش را در وبلاگ اش می نویسد و توسط برادر دوستش از او خواستگاری میشود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام میدهند.او که نماز نمیخوانده بنا به شرایط زندگی شروع به خواندن نماز کرده الان شهامت اینکه به خواستگارش نماز خواندن خود را بگوید خجالت میکشد. که در آخر فیلم بازگو میکند انتخاب نام سر به مهر برای این فیلم دارای ایهام است که هم اشاره به نماز خواندن دارد و هم اشاره به این رازی است که تا آخر فیلم سر به مهر باقی می‌ماند.

**«سامورایی آشپز»/ 11 فروردین

این فیلم سینمایی به کارگردانی یوزو آساهارا ساخته شده و محصول ژاپن در سال 2013 است.

**«چ»/ 12 فروردین

«چ» نام فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال 1392 است. این فیلم داستان 2 روز از زندگی مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می‌کشد.

فیلم چ دارای 520 پلان است و در مقایسه با فیلم‌های دیگر ژانر سینمای جنگی ایرانی، دارای جلوه‌های ویژه و صحنه آرایی‌های نظامی کم‌نظیری است. فیلمبرداری این فیلم 5 ماه، صداگذاری 6 ماه و مونتاژ 4 ماه و همگی به صورت بی‌وقفه انجام شد. همچنین عملیات خلاقه ویژوال افکت 16 ماه به صورت همزمان با دیگر کارهای فیلمسازی به طول انجامید.

**«کوهنورد»/13 فروردین

فیلم سینمایی کوه‌نورد یک فیلم روسیه‌ای است که در سال 2013 ساخته شده است.

**«کیش و پات»/ 14 فروردین

بازیگرانی چون فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی طرف در کیش و پات ایفای نقش کرده اند. طبق برنامه ریزی ها این تله فیلم طی یک ماه آینده آماده پخش خواهد شد.
«کیش و پات» داستان زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند 50 سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد. با این حال به توصیه یک دکتر آنها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا اینکه در سفر اتفاقی برایشان رخ می دهد که… .

فیلم ها

  در نوروز 94 فیلم های «زیر یک سقف»، «بچه نشو»، «نبوغ شگفت انگیز»، «50 قدم آخر»، «ستاره شرق»، «فرمول درمان»، «جزیره دایناسور»، «خسته نباشید»، نود دقیقه زندگی»، «جهیزیه پر ماجرا»، «قلب فرا می خواند»، «تام سایر»، «لبخند ماهی ها»، «علفزار» و «شور نوجوانی» از 29 اسفند تا 14 فروردین 94 از ساعت 18 روی آنتن شبکه دو می روند.

فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به تهیه‎کنندگی انوش جعفریان برای پخش در ایام نوروز از شبکه دو آماده شده، این تله که 29 اسفند روی آنتن می رود، نگاه متفاوتی را به روابط انسانی دارد و سعی می کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده های ایرانی به تصویر بکشد.

فیلم تلویزیونی «بچه نشو» به کارگردانی احمد درویشعلی پور و محصول سیما فیلم نیز 1 فروردین 94 از شبکه دو روی آنتن می رود.

فیلمنامه «بچه نشو» به قلم محمد درویشعلی پور درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح …

در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می شود.

فیلم سینمایی «نبوغ شگفت انگیز» هم که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، استرالیا و کانادا در ژانر کودک تولید شده، درباره نوجوانی به نام توماس است که علاقه بسیار به مباحث علمی دارد و تمام وقتش را به اکتشافات علمی می گذراند؛ او تصمیم به ساخت ماشینی با حرکت دائم و بی وقفه می گیرد؛ این فیلم 2 اسفند از شبکه دو پخش می شود.

«50 قدم آخر» فیلم سینمایی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که 3 فروردین پخش می شود.

این اثر سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد شخصی که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و …

فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» به تهیه کنندگی علی لدنی 4 فروردین از روی آنتن شبکه دو می رود، این تله داستان زندگی فضل ابن شاذان از یاران امام رضا (ع) است و به کارگردانی علی غفاری تولید شده است.

فیلم سینمایی «فرمول درمان» سال 2014 تولید شده و درباره زن جوانی است که در کودکی پدرش را به دلیل سرطان روده از دست داده و  تمام تلاش خود را به کار می بندد تا به آزمایشگاه دولتی یک داروسازی راه یابد..این فیلم 5 فروردین از ساعت 18 روی آنتن می رود.

 فیلم سینمایی «جزیره دایناسور» نیز 6 فروردین برای نوجوانان روی آنتن می رود، این فیلم به زندگی لوکاس پسر نوجوانی پرداخته که روزی از میان لوازم اضافی پدرش که مدتهاست به آن توجهی ندارد یک تکه کریستال پیدا کرده و به زمان دیگری سفر می کند..

فیلم تحسین شده «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی هم نوروز 94 از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

سیدرضا میرکریمی فیلم سینمایی «خسته نباشید!» را تولید کرده و این فیلم که تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردان اول را از جشن خانه سینما دریافت کرده، 7 فروردین پخش می شود، این اثر روایت زندگی زوجی است که به ایران می‌آیند اما اختلافاتی دارند و…

فیلم «نود دقیقه زندگی» نیز محصول سال 2014 است که 8 فروردین از شبکه دو روی آنتن می رود،  این اثر درباره مردی عصبی و بداخلاق است که در پی مشکلی به دکتر خود مراجعه می­کند و آنجا در میابد که 90 دقیقه بیشتر به پایان عمرش باقی نیست..

فیلم تلویزیونی «جهیزیه پرماجرا» به تهیه کنندگی مشترک مسعود عسگری و محمد شیخعلی  9 فروردین  از شبکه دو روی آنتن می رود، این فیلم  مضمون اجتماعی دارد و  تلاش می کند به خوبی همدلی و صداقت نوجوانان را به تصویر بکشد.

«جهیزیه پرماجرا» در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تولید شده درباره چند نوجوان است که برای تهیه جهیزیه خواهر یکی از بچه ها که دچار مشکل مالی است، دست به کار می شوند و می خواهند با تصورات نوجوانانه شان به آن ها کمک کنند.

فیلم سینمایی «قلب فرا می خواند» هم 10 فروردین پخش خواهد شد، این اثر درباره دختر جوانی است که دفترچه خاطراتی را در کتابخانه قدیمی خانه شان پیدا می کند، او با شوق بسیار به مطالعه این کتاب می پردازد و خاطرات زنی را می خواند که در دوران جوانی به روستایی دور افتاده رفته در آنجا به معلمی می پردازد … .

«تام سایر و هاکل بریفین»  که سال 2014 تولید شده نیز از دیگر آثاری است که 11 فروردین از شبکه دو پخش خواهد شد.

«تام سایر و هاکل بریفین» ماجرای دو نوجوان است که شبی را به طور اتفاقی در قبرستان سپری می کنند،  آنها شاهد صحنه ای می شوند که طی آن عده ای پیرمردی را به قتل رسانده و فردای آن روز با صحنه سازی، قاتل را فرد دیگری جلوه می دهند..

از دیگر آثار تولید شده برای نوروز شبکه دو می توان به «لبخند ماهی ها» اشاره کرد، این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سعید بصیری و تهیه‌کنندگی محسن دانشور 12 فروردین پخش می شود و زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی‌اش دستخوش تغییرات شدید اجتماعی می‌شود..

محمد علی طالبی، کارگردان فیلم خاطره انگیز «گل پامچال» نیز  13 فروردین فیلم تلویزیونی «علفزار» را روی آنتن شبکه دو می برد، طالبی با ساخت این فیلم تلویزیونی برنده فیل طلای بهترین فیلم از فستیوال کودکان هند شده، این اثر در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است.

«علفزار»درباره زمان کوچ ایل بختیاری است و در آن پدر نوجوانی به نام علی به علت دعوا با دایی خود و کمر دردی که دارد، نمی‌تواند گله‌شان را به ییلاق برساند. در نتیجه علی تصمیم می‌گیرد که به جای پدر با گله همراه شود. او به اتفاق کبعلی پیر ایل و چوپان جوانی به نام صادق گله‌هایشان را به سمت ییلاق حرکت می‌دهد. از سوی دیگر، خانواده علی که با وانت عازم ییلاق شده‌اند در مسیر جاده با مشکلاتی روبه رو می‌شوند و…

فیلم «شور نوجوانی» محصول 2013 کاناداست، این فیلم که 14 فروردین روی آنتن می رود،  درونمایه ای طنز دارد درباره تیم هاکی نوجوانان دو گروه فقیر و غنی است. این دو گروه قرار است در مسابقه ای حساس روبروی یکدیگر قرار گیرند. تیم بازیکنان ثروتمند؛ فرزندانِ روسای شرکتی هستند که فرزندِ کارمندانِ ضعیفِ آن، تیم مقابل را تشکیل داده اند… .

بازپخش این فیلم ها ساعت 24 همان روز خواهد بود.

شبکه سه

شبکه سه سیما به روال سالهای گذشته فیلم هایی را برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است.

بنا بر این گزارش اسامی این فیلم ها به شرح زیر است:

**کریش 3

این فیلم محصول کشور هند در سال 2013 است و به کارگردانی راکش روشن ساخته شده است.

هرتیک روشن، پریانکا چوپرا، وویک اوبرای و کانگانارانوف بازیگران این فیلم 124 دقیقه ای هستند.

کریش (هرتیک روشن) قهرمان شهر بمبئی، حامی مردم است. کال (وویک اوبرای) دیوانه ای ثروتمند قصد دارد ویروسی مرگبار را در شهر پخش کند، او که فلج است دارای قدرت ذهنی فوق العاده است و…

**«تبدیل شوندگان 4»

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان 4» یا ترانسفورمرز 4 از ژانر اکشن و تخیلی برخوردار است.

داستان فیلم چهار سال پس از «ترانسفورمرها: تاریکی ماه»، سومین فیلم مجموعه روی می‌دهد که سال 2011 در دنیا 1٫12 میلیارد دلار فروخت. در فیلم جدید شخصیت‌های مارک والبرگ و جک رینور بازیگران جدید مجموعه به اتوبات‌ها کمک می‌کنند در برابر یک حمله از چین دفاع کنند. این فیلم‌ها تولید شرکت پارامونت و درباره نبرد بین انسان‌ها و موجودات بیگانه‌ای است که قابلیت تغییر شکل دارند. شایا لابوف بازیگر اصلی سه فیلم اول «ترانسفورمرها» در فیلم جدید حضور ندارد. مایکل بی کارگردان این فیلم است. او سه فیلم اول مجموعه شامل «ترانسفورمرها» (2007)، «ترانسفورمرها: انتقام کشته‌شدگان» (2009) و «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» را هم کارگردانی کرد.

**«پسر آدم؛ دختر حوا»

پسر آدم، دختر حوا فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی سعید حاجی میری و محصول سال 1387 است. بازیگران: حامد کمیلی،مهناز افشار،رامبد جوان،شیلا خداداد،فرامرز صدیقی،لیلا اوتادی،علیرضا ریاحی و کیومرث ملک‌مطیعی خلاصه فیلم: فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می‌خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می‌پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه‌ای می‌شود.

**«افسانه ناشناخته»

این فیلم سینمایی از جمه فیلمهای نوروزی شبکه سه سیما است.

**«هابیت 2»

هابیت (به انگلیسی: The Hobbit) فیلمی سه قسمتی در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته ج. ر. ر. تالکین می‌باشد و پیتر جکسون را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد.
مارتین فریمن،ایان مک‌کلن، ریچارد آرمیتژتورین و کن استات بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
سیزده دورف به همراه گندالف جادوگر بزرگ به خانهٔ بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می‌روند و در آنجا تصمیم می‌گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه‌های افسانه‌ای آغاز کنند. در میانه‌های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می‌شود و در آنجا با گالوم روبرو می‌شود که که حلقهٔ قدرت را در اختیار دارد. بیلبو با دوز و کلک حلقه را از گالوم(اسمیگل) می‌رباید و در نهایت به دوستانش می‌پیوندد در ادامه نگهبان گنج افسانه‌ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می‌شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می‌رسند.

**«اژدهای دریا»

فیلم سینمایی «اژدهای دریا» با مدت زمان 134 دقیقه ساخته شده است و محصول کشور چین است.

این فیلم به کارگردانی هارک تسوی ساخته شده و فیلم، داستان اوایل خدمت کاراگاه دی را در نیروی پلیس سلطنتی بازگو می کند. او در اولین ماموریتش ، به بررسی یک هیولا ، که گفته شده در دریا وجود دارد و باعث ترس و وحشت در شهر شده است، می پردازد…

**«بازی مرگبار»

این فیلم سینمایی محصول کشور امریکا در سال 2013 است.

کتنیس و هم بازی برنده اش پیتا ملارک (جان هاچرسون) آماده ی این هستند که سفر پیروزی خود را آغاز کنند،کتنیس از امتحان سختی که پشت سر گذاشته است، بدون زخم های عمیق احساسی رهایی نیافته است. او که از علائم اختلال اضطراب پس از واقعه رنج می برد، بعضی اوقات در انجام کارهای خود دچار مشکل می شود. چیزی درون کتنیس شکسته است….

**«گهواره ای برای مادر»

گهواره‌ای برای مادر فیلمی به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و نویسندگی حسین مهکام ساختهٔ سال 1391 است.

الهام حمیدی، چکامه چمن ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری و مهران رجبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

**«جنون سرعت»

این فیلم اکشن و جنایی محصول سال 2014 است و 130 دقیقه زمان دارد.

داستان در مورد یک راننده خیابانی است که با یکی از دوستانش ثروتمند اش همکاری می کند.اما در این راه به زندان می افتد. پس از بیرون آمدن از زندان، دوستان سابق او، برای سر وی جایزه نهادند و باعث ایجاد یک درگیری (ایجاد مسابقات) از نیویورک به لس آنجلس می شوند…

**«طوفان آتش»

فیلم طوفان آتش محصول کشور چین در سال 2013 است و از مضمونی اکشن، جنایی و هیجان انگیز برخوردار است.
گروهی از تبهکاران خبره و تا دندان مسلح که توسط فردی به اسم نام رهبری میشوند، وارد شهری شده و دست به سرقتی بزرگ میزنند. نیروی پلیس از متوقف ساختن آنها عاجز است و …
**«مدار بسته»

فیلم سینمایی مدار بسته یکی از فیلم های سینمایی شبکه سه سیما در نوروز 94 است.

**آقای 786

این فیلم سینمایی محصول کشور هند با هنرمندی اکشی کومار است.

**«فرار از جهنم»

فیلم سینمایی «فرار از جهنم» در نوروز 94 از شبکه سه سیما پخش می شود.

**«پمپی»

یک فیلم تاریخی در سبک اکشن به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون است که در سال 2014 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به کیت هارینگتون، امیلی براونینگ، کیفر ساترلند، جرید هاریس، و جسیکا لوکاس اشاره کرد./فارس