همایش بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی در دانشگاه مازندران برگزار شد

همزمان با فرارسیدن اول آبان روز ملی آمار و برنامه ریزی، همایش بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی به همت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران و گروه آمار زیستی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان مازندران در سالن اجتماعات دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد. به گزارش […]

_DSC0012_40792

همزمان با فرارسیدن اول آبان روز ملی آمار و برنامه ریزی، همایش بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی به همت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران و گروه آمار زیستی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان مازندران در سالن اجتماعات دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد.
به گزارش حرف،  در این مراسم ابتدا دکتر اله بخش یزدانی رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران، برگزاری این گونه همایش ها در این دانشگاه را نشان دهنده اهمیت بخشی دانشگاه به مقوله علم و پژوهش دانست. سپس دکتر غلامی‌راد رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران به تبیین برنامه ها و فعالیت های این سازمان در حوزه آمار پرداخت.
همچنین پرفسور محسن محمدزاده، محقق و پژوهشگر حوزه آمار و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهندس مقدم، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران، سخنرانی علمی خود را ارایه کردند.
در پایان این مراسم، از دانشجویان برتر رشته آمار دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نهادهای برتر در حوزه آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقدیر به عمل آمد. همچنین از فعالیت های علمی و پژوهشی پرفسور محسن محمد زاده محقق و پژوهشگر حوزه آمار و دکتر احمد پوردرویش عضو هیات علمی گروه آمار دانشگاه مازندران تجلیل شد.