برای دومین دوره پیاپی؛

هادی حق پرست رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل ساری شد

حرف آنلاین: ریاست هیئت مدیره اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین شهرستان ساری، پس از برگزاری انتخابات، برای دومین دوره پیاپی به هادی حق‌پرست مجاوری سپرده شد.

به گزارش حرف آنلاین، در این انتخابات اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل‌ سبک و سنگین مرکز مازندران ۶۷۲ نفر شرکت کردند که هادی حق‌پرست مجاوری  به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد و اعضای هیات مدیره هم معرفی شدند.

هادی حق پرست که در دوره گذشته نیز به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب شد و چندی پیش نیز در انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران به عضویت هیئت رئیسه در آمد، در این انتخابات 531 رأی از مجموع 672 رأی را کسب کرد و با 80 درصد آرا، به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

سید محمد میری با 231 رأی به عنوان نایب‌رئیس اول و عباس بهاری با 188 رأی به عنوان نایب‌رئیس دوم انتخاب شدند. محمدرضا زارعی با 159 رأی به عنوان دبیر، سید رضی موسوی با 157 رأی به عنوان خزانه‌دار و سید ضیاء حسینی و محمدجواد آزرده افراپلی با 99 رأی نیز به عضویت هیئت مدیره درآمدند.

مصطفی قادری جویباری با 89 رأی، مهدی رضی‌پور با 67 رأی و سید صالح جعفری با 42 رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.میلاد رجبی پنبه‌چوله، هدایت‌الله ابراهیمی کیاپی و فوآد هدایت‌پور نیز که از نامزدهای این انتخابات بودند به ترتیب 23، 17 و 10 رأی کسب کردند.