نیمی از ساخت و سازهای محور کندوان غیرمجازند

فرماندار چالوس در جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز محور کندوان گفت: نیمی از ساخت و سازهای این محور غیرمجازند. به گزارش حرف، محمدناصر زندی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز، آسیب جدی به زیرساختهاست. بنابراین برخورد جدی دستگاه قضایی با متخلفان ضروری است. وی تصریح کرد: بخشی از محور کندوان در محدوده حفاطت شده محیط […]

2
فرماندار چالوس در جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز محور کندوان گفت: نیمی از ساخت و سازهای این محور غیرمجازند.
به گزارش حرف، محمدناصر زندی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز، آسیب جدی به زیرساختهاست. بنابراین برخورد جدی دستگاه قضایی با متخلفان ضروری است.
وی تصریح کرد: بخشی از محور کندوان در محدوده حفاطت شده محیط زیست و بخشی هم رودخانه حفاطت شده قرار دارد. حرایم در این بخش ها نیز مشخص است. با توجه به مطالعات انجام شده ملاحظاتش هم ویژه تر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار چالوس با بیان اینکه اگر از ساخت و سازهای غیرمجاز سبک جلوگیری نشود به بناهای سنگین و عظیم منجر می شود گفت: اجازه ساخت و ساز جدید در محور کندوان داده نشود.
زندی تاکید کرد: ملاحظات اشتغال بومی ها یک طرف قضیه است، ولی باید آیندگان و تردد کنندگان محور را هم دید. سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد. اگر در این خصوص جدیت نداشته باشیم دچار چالش می شویم.
وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت صحیحی بر حوزه ساخت و ساز وجود داشته باشد اظهارداشت: نظارت و مدیریت در جاده چالوس بسیار سخت است. بسیاری از ترافیک ها بخاطر توقف در کنار ساخت و سازهای غیرمجاز و عیراصولی ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه نهادهای ذیربط از حمایت دستگاه قضا در برخورد با متخلفین برخوردارند گفت: دستگاه های متولی با همکاری یکدیگر و هماهنگی از دستگاه قضایی نسبت به تخریب بناهای غیرمجاز اقدام کنند.