نقش نیروی انتظامی در ارتقاء امید اجتماعی راهبردی است

استاندار مازندران اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی را سرمایه بزرگ برای ارتقاء امید اجتماعی دانست و گفت: نقش نیرو انتظامی در ارتقاء امید اجتماعی یک نقش راهبردی و مهم است. به گزارش حرف، احمد حسین زادگان در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با وی در نخستین روز کاری پس از معارفه به عنوان استاندار افزود: […]

NewsImage12728724photo_2018-12-09_12-30-31
استاندار مازندران اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی را سرمایه بزرگ برای ارتقاء امید اجتماعی دانست و گفت: نقش نیرو انتظامی در ارتقاء امید اجتماعی یک نقش راهبردی و مهم است.
به گزارش حرف، احمد حسین زادگان در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با وی در نخستین روز کاری پس از معارفه به عنوان استاندار افزود: امروز نیروی انتظامی با وجود امکانات کم با ارتباط و تعامل مناسب با مردم موجب رضایتمندی شده است و مردم نیروی انتظامی را دوست دارند .
به گزارش ایرنا، وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت افراد خیر برای ارتقاء شاخص های امنیتی در استان تاکید کرد و گفت: به مجموعه نیروی انتظامی هم اعتقاد دارم و هم این مجموعه مهم را دوست دارم.
در این نشست سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ضمن تبریک انتصاب احمد حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران گزارشی کوتاه در مورد فعالیت ها و اقدامات نیروی انتظامی استان ارائه کرد.
احمد حسین زادگان به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران پنجنشبه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور به صورت رسمی معرفی شد و حکم استانداری اش را تحویل گرفت.
حسین زادگان پیش از این با حفظ سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، سرپرستی این مجموعه را پس از رفتن محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی بر عهده داشت