نسیم ورزش ساری فاتح لیگ هندبال مازندران

تیم های نسیم ورزش ساری و ذوالفقار نکا فاتح لیگ هندبال مردان و بانوان مازندران شدند. مرحله پایانی لیگ هندبال مردان و بانوان جام شهدای مازندران با قهرمانی تیم های نسیم ورزش و ذوالفقار نکا خاتمه پذیرفت. مرحله پایانی مسابقات لیگ مردان و بانوان هندبال که در سالن ورزشی شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد، […]

تیم های نسیم ورزش ساری و ذوالفقار نکا فاتح لیگ هندبال مردان و بانوان مازندران شدند.

مرحله پایانی لیگ هندبال مردان و بانوان جام شهدای مازندران با قهرمانی تیم های نسیم ورزش و ذوالفقار نکا خاتمه پذیرفت.

مرحله پایانی مسابقات لیگ مردان و بانوان هندبال که در سالن ورزشی شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد، در فینال لیگ مردان تیم نسیم ورزش با برتری ۲۸ بر ۲۶ مقابل تیم نشر دانش نوشهر قهرمان شد.

تیم نسیم ورزش با سرمربیگری میثم مختاری و سرپرستی آرش سلامت و با بهره گیری بازیکنان جوان و مستعد خود توانست جام قهرمانی را با خود به ساری ببرد. لازم به ذکر است در  تیم هندبال نسیم ورزش علیرضا بکماز، محمد غلامی،  علیرضا برومند ،مرتضی ایزدی ،علیرضا عبدی، مهران صادقی، امیر علی دلاویز، رضا تهامی ،مجتبی قادری، مهدی فرخی ،رضا جاهد، اسماعیل سلیمانی، مهدی محمودیان و سبحان امیری بازی می کنند .همچنین کاپیتانی این تیم برعهده بازیکن باسابقه هندبال ساری مرتضی فولادی بود.

در دیدار رده بندی لیگ مردان هم قائم شهر ۲۵ بر ۲۲ بابل را شکست داد و در رده سوم جای گرفت.

به گزارش نسیم ورزش ، در لیگ بانوان نیز تیم ذالفقار نکا با برتری ۲۰ بر ۱۴ مقابل نوشهر قهرمان شد.از نکات قابل توجه این مسابقات نایب قهرمانی نوشهر و مقام سومی تیم قائم شهر و عنوان چهارمی بابل در هر بخش مردان و بانوان بود.

همچنین در بخش بانوان نیز تیم قائم شهر  ۲۸ بر ۱۵ بابل را برد و در جایگاه سوم ایستاد.

در مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال پیشکسوتان این رشته ورزشی، اسماعیل پهلوان رئیس اداره بابلسر و محمد حسین شکیبافر حضور داشتند.محمدحسین شکیبافر رئیس هیات هندبال مازندران ضمن تشکر از حضور تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: در بخس بانوان هشت و در بخش مردان هفت تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کردند.وی با اشاره به رقابت نزدیک و فشرده تیم ها در  لیگ امسال افزود: بازیکنان خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان حضور داشتند که در آینده بیشتر از آنها افتخارات خواهیم شنید.