میزبانی مازندران از ۶ شهید گمنام در فاطمیه دوم

معاون اجرایی و هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه هفته آینده استان مازندران میزبان شش شهید گمنام است، گفت: پیکرهای مطهر این شهیدان در شهرهای مختلف تشییع و بدرقه می‌شوند. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، عسگر مجیدی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در ایام فاطمیه […]

معاون اجرایی و هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه هفته آینده استان مازندران میزبان شش شهید گمنام است، گفت: پیکرهای مطهر این شهیدان در شهرهای مختلف تشییع و بدرقه می‌شوند.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، عسگر مجیدی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در ایام فاطمیه میزبان شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود، افزود: آئین استقبال از شهدای والامقام در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران از روز شنبه تا پایان هفته میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود، افزود: مردم مناطق مختلف استان از این آلاله‌های گمنام استقبال و میزبانی خواهند کرد و پیکرهای مطهر پس از تشییع در ساری برای تدفین به مناطق مختلف منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در قالب دو کاروان در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود و صبح روز یکشنبه اهالی رامسر و تنکابن و عصر نیز اهالی شهرستان عباس آباد و کلاردشت از شهدای والامقام میزبانی می‌کنند.

سرهنگ مجیدی یادآور شد: همچنین این شهدای والا مقام به ترتیب در شهرهای مختلف استان استقبال و بدرقه می‌شوند و در روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تشییع شهدای والامقام در ساری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده و اجرایی سپاه کربلا با بیان اینکه اجتماع بزرگ استانی مدافعان حرم در روز دوشنبه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: این برنامه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی اجتماع بانوان فاطمی و دختران سلیمانی، برگزاری شب شعر و خاطره با حضور هنرمندان، شب شعر نگین سلیمان از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین ۵۰ هزار بسته معیشتی و لوازم بهداشتی، هزار و ۲۰۰ سری البسه، چهار هزار و ۵۰۰ سری لوازم التحریر، ۱۴ هزار پرس اطعام و غذای گرم توزیع می‌شود.