عالیشان تاکید کرد:

مناطق کم برخوردار اولویت ورزش مازندران

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اولویت در توسعه زیرساختی ورزش مازندران با مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

به گزارش حرف آنلاین، عادل عالیشان در بازدید از بخش دودانگه ساری، اولویت ورزش مازندران را مناطق کم‌برخوردار اعلام کرد و اظهار داشت: نگاه ما در توسعه ورزشی کل توجه یکسان به کل استان مازندران است و مناطق محروم و کمتر برخوردار بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران به حضور خود در روزهای پنجشنبه در روستاها و مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در آینده شاهد عدالت در برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در همه جای استان باشیم.

به گفته وی باید به ازای هر 10هزار نفر حداقل یک سالن ورزشی چندمنظوره و یک زمین فوتبال مناسب و استاندارد در اختیار مردم قرار دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه باید با هدف توجه به نشاط اجتماعی و سلامت جامعه پیش رفت، عنوان کرد: حداقل هر فصل یکبار در این منطقه برنامه پیاده‌روی خانوادگی را اجرا کنیم و این با همکاری و پیگیری شورای محترم ورزشی قابل اجراست.

این مسئول اجرایی ورزش مازندران معتقد است: باید برخی از امور به مردم واگذار شود و بدنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت و نگهداری اماکن ورزشی هستیم.