مقابله با حاشیه‌نشینی در ساری نباید از چشم مسئولان دور بماند

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: مقابله با حاشیه‌نشینی در ساری یک اولویت اساسی است و زیبنده مرکز استان نیست که ناهنجاری هایی در اطراف شهر ساری داشته باشیم و اکنون با آسیب های اجتماعی متعددی مواجه هستیم که نباید این آسیب ها از چشم مسوولان و فرماندار دور بماند. سید محمود حسینی پور عصر سه […]

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: مقابله با حاشیه‌نشینی در ساری یک اولویت اساسی است و زیبنده مرکز استان نیست که ناهنجاری هایی در اطراف شهر ساری داشته باشیم و اکنون با آسیب های اجتماعی متعددی مواجه هستیم که نباید این آسیب ها از چشم مسوولان و فرماندار دور بماند.

سید محمود حسینی پور عصر سه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری ساری که در سالن همایش های اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد ، افزود : وظیفه همه ما گره گشایی از مشکلات مردم است و فلسفه جا به جایی مسوولان، تزریق نفس تازه در بین مدیران برای خدمت به آحاد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و به نوبت در اختیار افراد قرار می گیرد و هیچگاه این میز خدمت توقف ندارد و همیشه فعال است و مسوولان در خدمت آحاد جامعه هستند.
استاندار مازندران تصریح کرد: آن روزی که مدیری از مسوولیت کنار می رود این حس را داشته باشد که اگر خدا و مردم از وی راضی باشند ، خوب است و اگر مسوولی کارهایی که انجام داده در راه خدا باشد به طور حتم مقبولیت خداوندی حتمی و جاری است.

حسینی پور با برشمردن ویژگی های فرماندار جدید ساری ، افزود: آقای نوبخت از جوانان متدین، انقلابی و متخصص و به واسطه شهادت پدر بزرگوارشان، آقازاده هستند و یقین داریم که ایشان در جایگاه فرمانداری ساری دستاوردهای خوبی خواهند داشت.

وی ادامه داد : نگاه ما در انتصابات نگاه مکملی و همه جانبه با حضور پیشکسوتان و جوانان است و مدیران جوان باید در میدان عمل باشند و به تبع پیشکسوتان هم باید فعالیت کاری خود را پیگیری کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که مدیریت جوانان در مسوولیت های مختلف می تواند به مثابه شکستن قفل کم تحرکی در انجام فعالیت ها باشد ، گفت : ارایه خدمات در شهرستان ساری در مناطق شهری و روستایی عادلانه باشد.

وی افزود: ساری را باید به طور ویژه ببینیم و مازندران برای پیشرفت نیازمند همدلی و همگرایی تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی است.

حسینی پور ادامه داد: اگر قرار باشد ما بخواهیم کارهای بزرگی در ساری انجام بدهیم باید همگرا و همدل باشیم و تمام نخبگان پای کار باشند و توسعه ساری در اولویت مسوولان ارشد مازندران باشد.
استاندار مازندران گفت : ما هیچ وقت با تک روی پیشرفت نخواهیم کرد و اگر در مسیر همدلی حرکت کنیم به تبع موفقیت ها حاصل می شود.

حسینی پور گفت : به آقای نوبخت توصیه می کنم که مبادا جوانگرایی باعث کنار گذاشتن تجارب پیشکسوتان شود و باید از ظرفیت تمام مسوولان انقلابی برای توسعه استان بویژه در مناطق روستایی استفاده شود.

وی افزود: تاکید من آن است که تمام دستگاه های اجرایی باید از نظر مدیریتی خود را تحت مدیریت فرماندار بدانند و در فعالیت مدیران در استان تفکر جزیره ای ممنوع است.

استاندار مازندران با اظهار این که وزرای گردشگری عضو کشورهای اکو سال آینده مهمان استان مازندران خواهند بود ، تاکید کرد : باید از این ظرفیت استفاده و مازندران را به کشورهای مختلف جهان معرفی کرد.

وی افزود : مقابله با حاشیه نشینی در ساری یک اولویت اساسی است و زیبنده مرکز استان نیست که ناهنجاری هایی در اطراف شهر ساری داشته باشیم و اکنون با آسیب های اجتماعی متعددی مواجه هستیم که نباید این آسیب ها از چشم مسوولان و فرماندار دور بماند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که جذب سرمایه گذار و سیاست گذاری تشویقی نسبت به مرمت بافت فرسوده و حفظ و احیا آثار تاریخی شهر ساری باید در اولویت باشد ، گفت : ساری به عنوان مرکز مازندران ویترین جایگاه اداری و سازمانی استان به شمار می رود و باید برای ارتقا جایگاه مرکز استان تلاش شود.

در این نشست محمدعلی نوبخت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری معرفی و از زحمات عباسعلی رضایی قدردانی شد.
پیش از این، عباسعلی رضایی از ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ سکان فرمانداری مرکز استان را در اختیار داشت.

محمدعلی نوبخت،   فرزند سردار شهیدِ تقی نوبخت، سابقه ۱۷ سال سابقه کار اجرایی دارد و در سوابق مدیریتی وی مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری گلستان، مشاور استاندار، دبیر هیأت بازرسی انتخابات، معاونت حراست راه آهن شمال کشور، بازرس ویژه رئیس‌جمهور در مازندران در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۶، عضو هسته  گزینش استانداری و عضو هیأت نظارت انتخابات شوراها به چشم می‌خورد./ایرنا