مظاهر معافی سرپرست فرمانداری تنکابن شد

حرف آنلاین: سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن عصر امروز یکشنبه با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی معرفی شد.

در این مراسم مظاهر معافی که دارای سابقه مدیریتی در بخشداری و شهرداری خرم آباد و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است ، جای سیدامیر حسینی جو را گرفت.

در این مراسم همچنین از زحمات حسینی جو که از مرداد ماه ۹۴ سکان فرمانداری تنکابن را در اختیار داشت ، تقدیر شد.

حسینی جو در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان تنکابن در حوزه های مختلف گفت : شهرستان تنکابن از وفاق و همراهی بسیار خوبی برخوردار است و اگر این همراهی ها و همکاری ها نبود در مسیر خدمت رسانی به مردم با مشکل مواجه می شدیم.

وی افزود : در سیل سال ۹۷ حدود ۶۸۰ میلیارد تومان به شهرستان تنکابن خسارت وارد شد و این در حالی بود که اعتبار تملک دارایی حدود ۴۵ میلیارد تومان بود و اگر تلاش و پشتکار جمعی مدیران نبود مشکلات به حداقل نمی رسید.

حسینی جو با قدردانی از تلاش های معاونان و بخشداران ، اظهار داشت : بخشداران خط مقدم خدمات رسانی به مردم هستند و در این زمینه از هیچ کوششی دریع نکردند.

وی خاطرنشان کرد : در طول دوران مدیریتیم انتخابات ها به نحو شایسته ای و بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار شد و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری تنکابن نیز در این مراسم گفت : تلاش داریم تا گره گشایی ها و راهگشایی ها در مسیر توسعه باشد و در این زمینه باید از نیروهای مردمی و انقلابی استفاده کرد.

مظاهر معافی افزود : جذب سرمایه گذار در راستای توسعه شهرستان می تواند یکی از اولویت ها جهت جبران عقب ماندگی ها باشد که باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه کارگروه هایی در قالب تشکل های دانش بنیان در شهرستان تنکابن تشکیل خواهد شد ، اظهار داشت : از حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز غافل نخواهیم شد و باید پیشرفت در تمامی حوزه ها صورت گیرد./ایرنا