مرزبان رفتنی است؟

در حالی شنیده ها از  اخراج قریب الوقوع علیرضا مرزبان از سرمربیگری خونه به خونه حکایت می کنند که باشگاه خونه به خونه این خبر را تکذیب کرده است . نتایج دور از انتظار خونه به خونه مازندران که از آن بعنوان متمول ترین تیم حال حاضر لیگ دسته اول فوتبال ایران یاد می کنند، […]

در حالی شنیده ها از  اخراج قریب الوقوع علیرضا مرزبان از سرمربیگری خونه به خونه حکایت می کنند که باشگاه خونه به خونه این خبر را تکذیب کرده است . نتایج دور از انتظار خونه به خونه مازندران که از آن بعنوان متمول ترین تیم حال حاضر لیگ دسته اول فوتبال ایران یاد می کنند، مسئولان این‌ تیم را سخت در فکر تغییر در راس کادر فنی انداخته است.

گویا اتفاق نظر در بین مدیران و مسئولان این باشگاه برای اخراج مرزبان وجود دارد اما قاسم حسن زاده بعنوان مالک باشگاه که دست به اخراجش زبانزد خاص و عام شده علیرغم میل باطنی اش بدلیل همین سبقه بدی که در تصمیم گیری ها از خود برجای گذاشته به این تغییر رضایت نمی دهد. با این وجود اما شنیده شده گزینه هایی برای جایگزینی مرزبان در دستور کار مسئولان این تیم بابلی وجود دارند تا در صورت اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص اخراج وی، بلافاصله مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید آغاز شود.

به گزارش مازندلیگ، از حمید استیلی، نادر دست نشان و حتی اکبر میثاقیانی که فصل گذشته به طرز عجیبی از باشگاه خونه به خونه کنار گذاشته شد، بعنوان آلترناتیوهای مرزبان نام برده می شود.

اما نکته اینجاست که با توجه به حضور حبیب کاشانی و علی کریمی در باشگاه خونه به خونه و ارتباط نزدیک “حمید استیلی” با این دو چهره سرشناس، بنظر می رسد شانس این مربی برای هدایت تیم بحران زده خونه به خونه بیشتر از سایرین باشد.در این بین باشگاه خونه به خونه مازندران در پی گمانه زنی های اخیر رسانه و کانال های تلگرامی در خصوص نیمکت سرمربی این تیم بیانیه ای صادر کرد.به گزارش مازندلیگ در این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت بابت حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران و درگذشت تعدادی از غیورمردان عرصه آتش و حادثه، به اطلاع هواداران خونه به خونه می رساند، هیچ یک از گمانه زنی های سایت ها و کانال های تلگرامی در خصوص پست سرمربیگری تیم خونه به خونه صحت ندارد و باشگاه در اینباره هنوز تصمیمی نگرفته است.

روز دوشنبه جلسه ای با حضور حاج قاسم حسن زاده امیری، حاج حبیب کاشانی، علی کریمی و علیرضا مرزبان در تهران برگزار خواهد شد و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

از تمام هواداران و خبرنگاران محترم خواهش می کنیم اخبار تیم خونه به خونه را از طریق سایت و کانال رسمی و پیج ایسنتاگرام این باشگاه پیگیری نمایند و توجهی به این حاشیه سازی ها نداشته باشند.و اما جنجال سازی یکی از کانال ها برای تیم خونه به خونه نیز اسباب دلخوری بسیاری از هواداران این تیم را بوجود آورده است و متاسفانه این کانال با اخبار کذب، موجی از ناامیدی را در دل هواداران متعصب و دلسوخته این تیم فراهم آورده است.باشگاه خونه به خونه در همین جا اعلام می کند از طریق معاون حقوقی خود این حاشیه سازی ها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.