مردم نگران تامین سوخت در سرمای زمستانی نباشند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با ذخیره سازی مناسب ، سری دوم کالابرگ نفت سفید با هدف مقابله با برودت ناگهانی سرما اعلام شد . به گزارش روابط عمومی ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در پایان جلسه کمیته بحران که در پی […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با ذخیره سازی مناسب ، سری دوم کالابرگ نفت سفید با هدف مقابله با برودت ناگهانی سرما اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در پایان جلسه کمیته بحران که در پی هشدار سازمان هواشناسی در پنجم بهمن 96 برگزار شد ، درجمع روسای ستادی بیان کرد : با پیش بینی هواشناسی برای روزهای اتی و برودت شدید سرما، علاوه بر آماده باش نیروهای عملیاتی منطقه ساری به منظور جلوگیری از بحران احتمالی ، یک قطعه کالابرگ نفت سفید برای مناطق کوهستانی اعلام شد .

حسینعلی طالبی ادامه داد : پیش بینی و داشتن سناریوهای لازم به منظور سوخت رسانی در شرایط خاص ، از جمله الویتهای است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در دستور کار دارد و با برگزاری جلسات بحران و مانورهای ادواری در شهرهای تابعه ، آماده مقابله با شرایط اضطراری را دارد .

طالبی مقدارکالابرگ اعلام شده را 500 لیتر نفت سفید اعلام کرد و بیان داشت : کالابرگها با شماره های ( 510 – 310 – 210 – 110 ) برای ساکنان نقاط کوهستانی و روستاها و شهرهای فاقد گاز طبیعی از طریق فروشندگی ها ی محل سکونت ، در دسترس است .

طالبی پایان اعتبار سری دوم کالابرگ ها را تا پایان سال اعلام کرد وافزود : مصرف کنندگانی که تا کنون اقدام به ذخیره سازی سوخت نکردند توصیه می شود تا هر چه زودتر نسبت به تهیه سوخت اقدام نمایند و در مواقع لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر به  اطلاعیه های شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه ساری توجه نمایند .

مدیر منطقه ساری اظهار داشت : منطقه ساری توزیع کننده سوخت جایگزین در شرایط اضطراری است که با تدابیر اندیشیده شده و ذخیره سازی های به موقع هیچ مشکلی در امر سوخت رسانی نخواهد داشت .

حسینعلی طالبی منطقه ساری را به عنوان یکی از مناطق موفق و توانمند در راستای ذخیره سازی و توزیع سریع انواع فرآورده مایع معرفی کرد و گفت : کارکنانی که با شرایط سخت آب و هوایی در بحران آذر 95 سوخت رسان مردم استان بودند ، در صورت وقوع بحرانهای مشابه نیز سرافراز خواهند شد .

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش گران منطقه ساری در امر سوخت رسانی خاطر نشان کرد : امید است با توجه به پیش بینی برودت هوا در روزهای آتی ، همچون سال های گذشته با مشارکت و همدلی هیچ مشکلی درامر سوخت رسانی نداشته باشیم .