مدیران دستگاه های اجرایی در زمین دشمن بازی نکنند

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران گفت: مدیران در شرایط حساس امروز باید کاملا هشیار باشند و نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند. به گزارش حرف آنلاین، حسین منفردی گفت: کشور در حال حاضر در شرایط اضطراری قرار دارد و دشمن سعی در تشویش اذهان عمومی و شکاف میان نیروهای اجتماعی دارد. وی ادامه […]

1396080615550111612343184

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران گفت: مدیران در شرایط حساس امروز باید کاملا هشیار باشند و نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند.

به گزارش حرف آنلاین، حسین منفردی گفت: کشور در حال حاضر در شرایط اضطراری قرار دارد و دشمن سعی در تشویش اذهان عمومی و شکاف میان نیروهای اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان ایجاد شوک و شکاف از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ترس های اقتصادی در بدنه دولت و میان مدیران دستگاههای اجرایی است تا موجب ناکارآمدی در خدمات رسانی و گسترش نارضایتی شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران افزود: مدیران نباید در مقابل با چنین شرایطی کنترل و آرامش خود را از دست بدهند و این شرایط را به جامعه نیز القا کنند.به گزارش ایرنا، منفردی همچنین عملکرد جزیره ای مدیران را مانند سم در بدنه دولت دانست و گفت: در شرایط متفاوت اجتماعی و اقتصادی مدیران باید همراه با یکدیگر به سمت رفع مشکل بشتابند و به یکدیگر در خدمات رسانی به مردم یاری نمایند.

وی طریقه همراهی مردم با مدیران را در به کارگیری مردم و بهره مندی از آنها در اداره امور دانست و افزود: مدیران دولتی و مردم باید به مانند اعضای یک بدن عمل نمایند تا از هرگونه نفوذ و آسیب در آمان باشند.

او همچنین مطالبات اقتصادی و اجتماعی مردم را از جمله حقوق شهروندی آنان دانست و گفت: اما دشمنان ازاین مطالبات آزادانه در طول حیات انقلاب سوء استفاده کرده و با تبلیغات منفی آنها را مخالفت با نظام نمایش داده است.

منفردی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم همیشه پای نظام، انقلاب و دولت ایستادگی کردند و پیچ های خطرناک تاریخی را با هشیاری عبور کردند که می طلبد مدیران از این روحیه مردم تجربه گرفته و در شرایط حساس با آرامش اقدام کنند. مدیرکل پدافند غیر عامل استان همچنین تاکید کرد: مدیران برای همراهی بیشتر مردم و دستگاه ها در مقابله با مسائل می توانند از ظرفیت مردم نهاد استفاده کنند که حجم قابل توجهی از شناخت ، تخصص و تجربه در آنها نهفته است.

منفردی بیان کرد: تمامی ساختارها و سازه های استان باید چند منظوره و با رعایت الزامات پدافند غیر عامل ساخته شود تا در شرایط متفاوت بهره وری داشته و انعطاف پذیر باشد.