مخالفت مسئولان فریدونکنار با انتقال موسسه آموزش عالی پردیسان

حرف آنلاین:جلسه مسئولین موسسه آموزش عالی پردیسان با مسئولان استانی و شهرستان فریدونکنار در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.این جلسه با حضور حجت الاسلام جلالی امام جمعه،مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری، محمد حسین زاده لداری فرماندار، سردار نانواکناری، میرمرادی رییس شورای اسلامی شهر، رحمان زاده عضو شورای اسلامی شهر، محمدی معاون شهرداری […]

حرف آنلاین:جلسه مسئولین موسسه آموزش عالی پردیسان با مسئولان استانی و شهرستان فریدونکنار در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.این جلسه با حضور حجت الاسلام جلالی امام جمعه،مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری، محمد حسین زاده لداری فرماندار، سردار نانواکناری، میرمرادی رییس شورای اسلامی شهر، رحمان زاده عضو شورای اسلامی شهر، محمدی معاون شهرداری فریدونکنار، حجت الاسلام رجایی رییس هیات موسس موسسه، غلامرضا پیروز رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان، معاونین فرهنگی، آموزشی و مدیر گروه دروس عمومی موسسه برگزار شد.

رییس هیات موسس موسسه آموزش عالی پردیسان از حضور همه مسئولین برای شرکت در این جلسه، از کمبود امکانات شهری و محدویت های سازه ای در شهرستان در امر آموزش انتقاد کرد. پیروز رییس موسسه آموزش عالی پردیسان نیز در مورد عبور از مشکلات این مرکز آموزشی، به خصوص مشکلات شهری موسسه ی آموزش عالی پردیسان در فریدونکنار، سخن گفت و از مسوولان استانی و شهرستانی برای کمک جهت فائق آمدن بر معضلات موجود درخواست کمک کرد .

امام جمعه فریدونکنار نیز اظهار داشت: همه بزرگان شهر از اقدام به تاسیس موسسه در سال 1385 خوشحال بودند و تا جای ممکن از ادامه فعالیت این مرکز حمایت کردند و این حمایت هم چنان ادامه خواهد داشت. حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا مدارج علمی در شهرستان فریدونکنار رو به رشد باشد و از انتقال این مرکز به شهرهای دیگر به شدت مخالفیم.

جلالی در پایان مسئولین موسسه پردیسان را به تحمل سختی ها و مقاومت در برابر برخی فشارها توصیه کرد. فرماندار فریدونکنار نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه با توجه به نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد اذعان داشت: شایسته است که مسئولین بیش از پیش به فرهنگ و در راس آن دانشگاه ها توجه ویژه ای داشته باشند. حسین زاده لداری گفت: ما به هیچ قیمتی حاضر نیستیم تنها موسسه ی آموزش عالی، از شهرستان به شهری دیگر منتقل شود.