محدودیت‌های تردد در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری

حرف آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اجرای محدودیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان خبر داد. نصرالله بیگلری با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: به منظور تسهیل در مسیرهای برگزاری مراسم راهپیمایی عظیم مردم ساری […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اجرای محدودیت های تردد در مسیرهای راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان خبر داد.

نصرالله بیگلری با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: به منظور تسهیل در مسیرهای برگزاری مراسم راهپیمایی عظیم مردم ساری در یوم الله ۲۲ بهمن محدودیت های ترافیکی در این شهرستان به اجرا در خواهد آمد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، تصریح کرد: این مراسم درشهر ساری از ساعت ۱۰ صبح و از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ بیگلری، افزود: در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی کلیه کوچه ها و خیابان های منتهی به این مسیر از میدان امام”ره” تا میدان شهدا، بلوار آزادی، خیابان فردوسی، خیابان جمهوری و سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت مسدود خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه تا پایان مراسم کلیه خیابان های منتهی به میدان شهدا نیز مسدود خواهد بود از شهروندان خواست: ضمن همکاری با ماموران انتظامی در صورت ضرورت از سایر خیابان های جایگزین تردد کنند.