متوقف شدن یک پروژه در رامسر

حرف آنلاین: مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: پروژه کنارگذر ساحلی رامسر به دلیل ارزیابیهای زیست محیطی فعلا متوقف است.  ناصر مهردادی پیش از ظهر در بازدید از مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر درباه کنار گذر ساحلی رامسر گفت: این پروژه در سالهای خیلی دور شروع شد و اخیرا نیز پیگیری کردیم و در حال حاضر […]

حرف آنلاین: مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: پروژه کنارگذر ساحلی رامسر به دلیل ارزیابیهای زیست محیطی فعلا متوقف است.

 ناصر مهردادی پیش از ظهر در بازدید از مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر درباه کنار گذر ساحلی رامسر گفت: این پروژه در سالهای خیلی دور شروع شد و اخیرا نیز پیگیری کردیم و در حال حاضر متوقف است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ای در دستور کار نیست گفت: ما پیگیر این مسئله هستیم.

وی درباره فاضلاب شهرهای ساحلی مازندران نیز گفت: برای شش شهرستان در کمیسیون ماده ۸ مصوب شد و این طرح در دست اقدام است.

به گفته مهردادی: یکی از منابعی که مشکل ایجاد می کند فاضلابهای شهری است و همکاری خوبی بین محیط زیست و شرکت آب و فاضلاب وجود دارد.

وی درباره اینکه ارزیابیهای زیست محیطی صورت گرفته است گفت: با توجه به اهمیت مازندران باید سیستم های نوین جایگزین شود و اگر غیر از این باشد، مجوز صادر نمی شود.

مهردادی به افتتاح مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر اشاره کرد و گفت: محل استقرار آن در خاک ایران واقع شده است و دولت برای راه اندازی آن کمک کرده است.

وی با بیان اینکه شاهد رشد کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد در کشور هستیم گفت: سازمانهای مردم نهاد بهترین رسانه برای برگزاری ارتباط با دانش آموزان هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست یادآور شد: این مرکز باید بصورت منطقه ای مدیریت شود و از ظرفیت مرکز برای رفع مسائل تالابهای منطقه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: این مرکز اگر بخواهد ماموریتش را درست انجام دهد باید کشورهای مختلف حمایت کنند./مهر