مبارزه با موادمخدر نیروی مضاعف دستگاه ها را می طلبد

  معاون فرماندار آمل گفت: مبارزه با موادمخدر نیروی مضاعف دستگاه ها را می طلبد. حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موضوع مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم دانست و افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های […]

 

معاون فرماندار آمل گفت: مبارزه با موادمخدر نیروی مضاعف دستگاه ها را می طلبد.

حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موضوع مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم دانست و افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های ذیربط نسبت به شهرستان های دیگر نمره خوبی را دارند و انتظار می رود تمامی دستگاه های مرتبط در این زمینه نیروی مضاعف انجام داده و موفق عمل کنند.

وی وجود تلویزیون شهری را در فرمانداری بسیار مهم دانست و از دستگاه های مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا پیام های هشدار دهنده در این زمینه را به روابط عمومی فرمانداری تحویل داده تا شهروندان از پیامدها و آسیب های مواد مخدر مطلع شوند.

مسعود تسلیمی عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز دراین جلسه گفت: نصب دوربین مداربسته در شهر آمل دو فاز انجام گرفت که فاز اول پایان و فاز دوم در 10 نقطه شهر قرار داد که قرارداد آن در حال انجام بوده و در آینده نزدیک آغاز به کار می کند.

مسعود تسلیمی بیان کرد: شورای اسلامی شهر آمل در کنار اداره بهزیستی قرار داشته و در بحث متکدیان هم وارد کار شده و امیدواریم بتوانیم گام های مثبتی در این زمینه برداریم تا شهروندان احساس امنیت داشته باشند.