مانور زلزله تیم واکنش سریع مازندران در آبفای گیلان

با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران به عنوان فرمانده تیم عملیاتی و واکنش سریع، چهارمین مانور زلزله در استان گیلان و شهر رودسر برگزار شد. به گزارش حرف، مدیرعامل آبفاشهری مازندران در حاشیه این مانور گفت: استان مازندران به عنوان استان جانشین گیلان، با اعزام تیم های مدیریتی و عملیاتی (واکنش سریع) در این مانور حضور […]

2

با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران به عنوان فرمانده تیم عملیاتی و واکنش سریع، چهارمین مانور زلزله در استان گیلان و شهر رودسر برگزار شد.

به گزارش حرف، مدیرعامل آبفاشهری مازندران در حاشیه این مانور گفت: استان مازندران به عنوان استان جانشین گیلان، با اعزام تیم های مدیریتی و عملیاتی (واکنش سریع) در این مانور حضور یافت.ذاکری ، با بیان اینکه این مانور با اعلام شکستگی خط انتقال آبرسانی رودسر آغاز شد، افزود: استان مازندران با آمادگی و تجهیزات لازم و نیروی انسانی ماهر در این مانور حضور یافت.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران ادامه داد: این مانور با محوریت مدیریت ستاد مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری گیلان با حضور استانهای معین و جانشین برگزار شد.مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل آبفاشهری مازندران نیز با اشاره به برگزاری چهارمین مانور زلزله با حضور تیم عملیاتی و واکنش سریع از آبفاشهری استان در رودسر گفت: مازندران، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی وغربی به عنوان استانهای معین گیلان محسوب می شوند.

حمیدرضا خدابخش پور تصریح کرد: آب وفاضلاب شهری مازندران به عنوان استان جانشین، فرماندهی عملیات این مانور را بر عهده داشته است.وی، افزود: در این مانور فرضی با اعلام شکستگی خط انتقال خروجی مخزن شهر رودسر از سوی مدیریت بحران کشور، تیم عملیاتی و واکنش سریع آبفاشهری مازندران به عنوان استان جانشین با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد. خدابخش پور، با بیان اینکه تیم عملیاتی شامل مدیریت بحران، حراست، بسیج و تیم واکنش سریع می باشد، تصریح کرد: فرماندهی این عملیات با مدیرعامل آبفاشهری استان مستقر در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری گیلان بوده است.وی، خاطرنشان کرد: این مانور در کمتر از یک ساعت با موفقیت به پایان رسید.