مازندران قهرمان مسابقات کونگ فو توآ کشور شد

رئیس هیأت کونگ فو مازندران گفت: تیم کونگ فو توآ مازندران در دومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ فوتوآ کشور انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان قهرمان شد. به گزارش حرف، مرتضی عابدی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ فوتوآ کشور انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان […]

8983875_893
رئیس هیأت کونگ فو مازندران گفت: تیم کونگ فو توآ مازندران در دومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ فوتوآ کشور انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان قهرمان شد.
به گزارش حرف، مرتضی عابدی با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ فوتوآ کشور انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان به میزبانی نوشهر در سالن پهلوان رنگرز برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات پس از مازندران، تیم‌های آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۳۰۸ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم از ۱۷ استان کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز به رقابت پرداختند.
رئیس هیأت کونگ فو مازندران افزود: در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان تیم مازندران با ۱۰۶ امتیاز در مجموع قهرمان شدند و تیم‌های آذربایجان شرقی و تهران نیز به ترتیب با ۵۰ و ۴۲ امتیاز در مجموع در دو رده سنی دوم و سوم شدند.
عابدی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا بعد از برگزاری اردو به مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن‌ماه امسال در گرجستان برگزار می‌شود، اعزام شوند.