مازندران در امنیت کامل به‌سر می‌برد و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: مازندران کاملا امن است و این امنیت را مدیون خون شهدا ، منویات رهبری ، پشتیبانی ملت و خانواده شهدا هستیم.

سید محمود حسینی پور در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری که در هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: امام راحل هویت دینی و انقلابی را برای  کشور به ارمغان آورد، این امام بود انقلاب را به پشتوانه ملت به پیروزی رساند و سلطه گران را به جایشان نشاند.

وی با تاکید بر اینکه (ما مدیون امام راحل هستیم) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای، افزود: این شهدا بودند که به ملت عزت دادند، دفاع مقدس نیز هویت این نظام است. امنیت کشور و قدرت در عرصه جهانی به برکت خون شهدا به‌وجود آمده است.

حسینی پور با اشاره به تلاش حداکثری دشمنان برای تضعیف امنیت داخلی، عنوان کرد: ۴۳سال ایستادگی مردم مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان در واقع هویت آزادگی  برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم از زن و مرد با ایمان و اخلاص در خط مقدم و پشتیبان بودند، خاطرنشان کرد: این نگاه راهبردی به اسلام بود سبب شد که شاهد تدوام و گسترش انقلاب اسلامی و قدرت این نظام باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه این امنیت را براحتی از دست نمی‌دهیم، عنوان کرد: مردم هوشیار هستند، استکبار و توطئه دشمن همواره با شکست مواجه شده است، رئیس جمهور نادان آمریکا در مقر سازمان ملل به صراحت اعلام کند از آشوبگران حمایت می‌کند نشان از حماقت او دارد.

وی اعلام کرد: ملت ایران ملت امام حسین ( ع ) و با مکتب اهل بیت است ، این ملت  فتنه‌ها را می‌شناسد، همه پیرو سبک زندگی شهدا هستیم، رهبر معظم  انقلاب به عنوان  خلف صالح حضرت امام ولی العصر ( عج ) دانا و منحصر به فرد است، تا زمانی که دست این رهبر بالای سر این ملت باشد کاری نمیتوان کرد، رهبر دست ما را می‌خواند و مردم را متحد می‌کند.

حسینی پور اضافه کرد: جمهوری اسلامی  ایران بنا بر آموزه های دینی بنای دخالت در هیچ کشوری ندارد و فقط از حق و عدالت اسلامی دفاع می‌کند، منویات و تدابیر  رهبر معظم انقلاب را از مسیرهای سخت عبور داد، آخرین خاکریز موفقیت ایران جبهه اقتصادی است و دولت مردمی سیزدهم به رغم مخالفت‌های بین المللی  و تحریم های سخت توانسته سدها را برای توسعه اقتصادی بشکند.

استاندار مازندران اذعان داشت: مردم ولایت مدار ، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران و همه اقشار مازندران همانند ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی در کنار هم و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، مسیر قوت ایران اسلامی بر گرفته از حرکت عظیم اربعین حسینی است که دشمن از آن میترسد.

این مسئول با بیان اینکه امروز در مازندران امنیت کامل برقرار است، گفت: مازندران کاملا امن است و این امنیت را مدیون خون شهدا ، منویات رهبری ، پشتیبانی ملت و خانواده شهدا هستیم.