مازندران به قطب برگزاری ورزش‌های کارگری

حرف آنلاین: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بهره‌وری کارگران با برگزاری مسابقات ورزشی افزایش می‌یابد، گفت: مازندران قطب برگزاری ورزش‌های کارگری کشور شده است. نسخه قابل چاپ  محمود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در ساری اظهار داشت: ورزش کارگری کشور دارای ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی بوده، […]

حرف آنلاین:

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بهره‌وری کارگران با برگزاری مسابقات ورزشی افزایش می‌یابد، گفت: مازندران قطب برگزاری ورزش‌های کارگری کشور شده است.

 محمود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در ساری اظهار داشت: ورزش کارگری کشور دارای ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی بوده، که اگر توجه بیشتری به این بخش انجام شود، روحیه نشاط و شادابی نیز در کارگران رونق خواهد گرفت.

وی افزود: اگرچه متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده، اما وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از گسترش و بهبود این مسابقات حمایت می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان بر لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش‌های همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده که باید بکوشیم این ورزش‌ها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

گودرزی به ظرفیت‌های فراوان ورزش مازندران اشاره کرد و گفت: این استان با بهره‌مندی از ورزشکاران مدال آور در رشته‌های گوناگون ورزشی، یکی از قطب‌های بی‌بدیل و انکار نشدنی کشور محسوب می‌شود.

وی به برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود این رقابت‌ها در دوره‌های گذشته با کیفیت مطلوب‌تری برگزار شده تا بتواند تاثیر بیشتری در ورزش کشور داشته باشد.

/تسنیم