13شهر مازندران فاقد سینماست

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور گفت: هم اکنون ۱۳ شهر مازندران فاقد سالن سینمایی است و به طور حتم نیز مطالبات مردمی در این مناطق بالا است.

الهام حسین زاده : معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور گفت: هم اکنون ۱۳ شهر مازندران فاقد سالن سینمایی است و به طور حتم نیز مطالبات مردمی در این مناطق بالا است.

به گزارش حرف آنلاین، محمد خزاعی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار مازندران در ساری با عنوان اینکه در سفر به استان با شناسایی مشکلات و چالش‌ها به دنبال رفع موانع و رایزنی برای بهبود تقویت زیرساخت‌های صنعت سینمای کشور هستیم، خاطرنشان کرد: طبق نیازسنجی صورت گرفته باید در کشور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سالن سینمایی داشته باشیم و شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در اولویت احداث سالن سینما هستند.

وی با بیان اینکه مازندران دارای چهار شهر با این ویژگی است، اظهارکرد: با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات نسبت به احداث سالن سینما در کشور اقدام می شود.

رییس سازمان سینمایی کشور گفت: هم اکنون ۱۳ شهر مازندران فاقد سالن سینمایی است و به طور حتم نیز مطالبات مردمی در این مناطق بالا است.

خزاعی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های سینمایی در تهران متمرکز شده و وضعیت استان‌ها در حوزه سینما چندان مناسب نیست، افزود: هدایت مالیات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به سمت احداث سالن سینمایی و فعالیت‌های فرهنگی یکی از راهکارها برای حل این معضل است.

وی بیان کرد: در تمامی شهرهای مازندران شاهد توسعه و احداث طرح های بزرگ هستیم و می توان از این فرصت و ظرفبت به شکل مطلوب استفاده کرد.