لغو تمامی مرخصی مدیران شهرستان نوشهر تا رفع مشکلات

نوشهر – خبرنگار حرف: فرماندار نوشهر در جلسه ستاد بحران شهرستان نوشهر که با حضور نماینده مجلس و مدیر کل مدیریت بحران و مدیران کل منابع طبیعی و بندر صبح امروز در فرمانداری نوشهر تشکیل شد، از لغو تمامی مرخصی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان تا رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر خبر داد. […]

3

نوشهر – خبرنگار حرف:

فرماندار نوشهر در جلسه ستاد بحران شهرستان نوشهر که با حضور نماینده مجلس و مدیر کل مدیریت بحران و مدیران کل منابع طبیعی و بندر صبح امروز در فرمانداری نوشهر تشکیل شد، از لغو تمامی مرخصی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان تا رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر خبر داد.

عبدالصمد صفرنژاد اظهار داشت: تشکیل ستاد مدیریت بحران و لایه روبی 18 رودخانه پرخطر شهرستان، نقطه ی عطفی در امن کردن نسبی شهر بوده ، چنانکه با وجود سیل بی سابقه ، مشکل آبگرفتگی چندانی در داخل شهر نداشته ایم .

فرماندار نوشهر با قدردانی از نماینده محترم به جهت معطوف کردن نگاه مسئولین فرامنطقه ای به مشکلات ناشی از سیل نوشهر ، از ادارات خدمت رسان نیز تشکر کرد و بیان داشت : بیشترین نارضایتی مردم فهيم شهرستان در خصوص تخریب پل و مشکلات ترافيکي ناشی از آن بوده و با وجود معضلات ناشی از تخریب پل کمربندی ، چاره ای جز محکم سازی و ایمن کردن پل، جهت حفظ جان مردم نیست .

وی تصریح کرد: آب گرفتگی کامل 14 روستای بخش مرکزی علی الخصوص مزگا، ملکار ، چلک و … از دیگر مشکلات سیل بود.

صفرنژاد گفت:  نگاه قابل توجه مسئولین فرامنطقه ای و حتی منطقه ای به مشکلات ناشی از سیل در بخش مرکزی معطوف نشد و علت آن ، مسکوت ماندن سیلاب بخش مرکزي ، تحت پوشش خبری  پل کمربندی بود .