لزوم نمایش خالصانه دغدغه انقلابی‌گری از سوی رسانه‌ها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران با بیان واقعیت دشمنی استکبار با نظام انقلاب اسلامی گفت: امروزه تهدید جدی به ارزش های انقلاب اسلامی در سه عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به صورت توامان وجود دارد، تهدیداتی که نظام اسلامی ایران را زمانی با تهدید امنیتی، زمانی  تهدید نظامی، زمانی تهدید اقتصادی و […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران با بیان واقعیت دشمنی استکبار با نظام انقلاب اسلامی گفت: امروزه تهدید جدی به ارزش های انقلاب اسلامی در سه عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به صورت توامان وجود دارد، تهدیداتی که نظام اسلامی ایران را زمانی با تهدید امنیتی، زمانی  تهدید نظامی، زمانی تهدید اقتصادی و یک وقت هم با تهدید سیاسی و فرهنگی مواجه می کند.

حجت الاسلام یدالله غلامی در جمع تعدادی از مدیران مسئول  و سرپرستان رسانه های مازندران هدف تهدیدات دشمن را تسلیم کردن ملت، نظام و کشور برای اهداف سلطه گرایانه سیستم استکباری با ایجاد بیم و ترس دانست و افزود: ما از اول انقلاب مورد تهدید بودیم و تجربه اقدامات مقابله ای آن را به خوبی داریم، ولی حساسیت الان بیشتر از همه زمان ها است، لیکن همزمان مورد سه تهدید فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرار گرفتیم.

مقام مسئول در نمایندگی ولی فقیه سپاه مازندران تهدیدات امروز دشمنان  را بعد از فتنه 88 در  بالاترین حد دانست و ادامه داد: همه انقلاب ها از داخل صدمه دیده اند، از انقلاب موسی بن عمران، انقلاب و بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و انقلاب توحیدی ما که از داخل صدمه دیدند و در صدمه رساندن به انقلاب اسلامی، کافران و دشمنان خدا خیلی نمی توانند کاری پیش ببرند.

غلامی تهدید جدی حال حاضر نظام انقلاب اسلامی را پذیرش کسانی دانست که در حالی به رقابت برای تصدی گری مسئولیت های مهم  می پردازند که اصلا ساز و کار نظام را قبول ندارند که در هیچ یک از کشورهای جهان  سابقه نداشته و کاری غریب و مسئله عجیبی است.

وی اظهار داشت: در دنیا، کشوری وجود ندارد به کسانی که ساز و کار نظامشان را قبول ندارند اجازه حتی رقابت انتخاباتی داده شود چه رسد به اینکه مقاماتشان مخالف ساز و کار آن نظام باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به گفته های برخی از سخنرانان سال گذشته مراسم دهه فجر مبنی بر اینکه «انقلاب را باید به روز کرد» افزود: این افراد عملا به تحریف انقلاب می پردازند و این گفتار و رفتار، مصداق افرادی است که ساز وکار نظام را قبول ندارد و متاسفانه در نظام هم دارای پست و مقام هستند.

وی عنوان کرد: وقتی وحدت و یکدلی در بین نیروهای انقلابی وجود نداشته باشد نتیجه اش این می شود که در سخنرانی ها اینگونه به اصل نظام جسارت می شود.

حجه الاسلام غلامی شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را گرچه دیر هنگام، اما بارقه و جرقه امید برای جلوگیری و گسترش انحرافات و دشمنی ها  دانست و تاکید کرد: امیدواریم با پشتیبانی خالصانه، دلسوزانه و حداکثری مردم مومن، انقلابی و اسلامی موانع  و آفت های سر راه بهتر  شناسایی شده تا انقلاب در مسیر اصلی و حقیقی خود قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در خصوص فضاسازی برخی ها در شبکه های مجازی گفت:

عده ای در فضای مجازی در حال سوق دادن افکار عمومی به سمت برجام با نتایج توام با توهم، غیر قابل درک ، غیر واقعی و ناملموس به ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه هستند در حالی که در همین مذاکرات و پای میز کشاندن قدرت های بی دین جهان در برجام ، به دلیل قدرت بالای امنیت کشور ماست که آن هم نتیجه مقاومت و ایمان ملت و نظام انقلاب اسلامی بوده، اما برخی می خواهند به مردم بقبولانند که امنیت کشور نتیجه برجام است!

این مسؤول با بیان اینکه مطالبه  اصلی مردم رفع مشکل معیشتی است، یادآور شد: با این حال برخی سعی دارند مردم را از این موضوع غافل کنند و با مطرح کردن بحث برجام، فضا را به سویی ببرند که برجام مطالبه مردم است.

وی خواستار ورود نیروهای انقلابی در هر منصب و جایگاه اعم از رسانه ای و … برای مقابله باتهدیدات جدی دشمنان انقلاب شد و گفت: نیروهای انقلابی باید تمام تلاش خود را برای حفظ و روند پیشروندگی نظام اسلامی انجام دهند و در این مسیر شناسایی تهدیدات، دشمنی ها و معرفی دشمنان و همچنین شناخت محور عملیات دشمن برای تداوم نظام، امری انکار ناپذیر است.

وی شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را جریان رایج سیاسی خواند که با احساس تکلیف برای ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلابی وارد عرصه شدند و گفت: در همه جریانات، نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی با اندیشیدن به مصالح نظام انقلابی باید تقویت و متحد شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا مازندران در ادامه به لزوم تحقق اخلاق اسلامی رسانه ای اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید مراقب نوشته ها و حتی نانوشته های خود هم باشند، خلاف واقع ننویسند، از بیان واقعیتی که منجر به تفرقه و درگیری و فتنه در جامعه می شود خودداری کنند و اثر گذاری در بین مخاطبین در حالی اتفاق می افتد که صداقت و اخلاص وجود داشته باشد.

وی افزود: باید بدانیم هر حرف و مطلب ما در نزد خدا حفظ مانده و در قیامت باید پاسخگوی آن باشیم حتی آن چه را که شرعا می بایست می گفتیم و محافظه کارانه از بیانش خودداری کردیم هم باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

حجه الاسلام غلامی عمل به تکلیف انقلابی را وظیفه رسانه های انقلابی خواند و بیان کرد: دفاع از انقلاب و ولایت فقیه یک تکلیف است و این دفاع می بایست همراه با مطالعه و دانش بالا، منطقی و پیش برنده در مقابل مخالفین باشد تا  بهانه ای دست دشمنان نیفتد.

این عالم روحانی در سپاه مازندران به انفعال کشاندن نیروهای انقلابی را حربه برخی رسانه های معلوم الحال دانست و با اشاره به اینکه در هیچ دوره ای مثل این دوره به منتقدین دلسوز دولت اهانت نشد، افزود: همه این حملات با برنامه ریزی و حساب و کتاب برای منفعل کردن انقلابیون طراحی شد، لذا باید با اطلاعات کافی مراقب بود تا به انفعال کشیده نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خطاب به مدیرمسئولان رسانه های انقلابی مازندران ابراز داشت: باید دغدغه دینی و انقلابی گری را با اخلاص، صداقت و همین امکانات حداقلی موجود، به نمایش گذاشت و خدا هم به قلم کسانی که با نیت یاری دین حق قلم می زنند برکت می دهد و اثر گذاری عطا می نماید.

حجت الاسلام غلامی تاکید کرد: یکی از شاخصه های رسانه های متعهد و انقلابی این است که تبلیغ دین را از طریق دین و از روش های تبلیغی اسلامی پیگیری می کنند. دین در رسانه های انقلابی بازدارنده برای حرمت شکنی افراد و تفرقه افکنی در نظام است.

وی در پایان با گریز به مراسم اقامه نماز بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: خناسانی که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود برای رحلت آیت الله هاشمی اشاره فرمودند، کسانی بودند که در مراسم آن فقید، منتظر حادثه بودند تا فتنه های خود را تکمیل کنند، کسانیکه در مراسم حضور داشتند اما دلشان راضی نشد تا بر پیکر کسی که به قول خودشان قرابت و نزدیکی با آنها داشت، نماز بخوانند، به همین دلیل مقام عظمای ولایت با حکمت خود  بارها خواستار آن شدند تا اعلام کنند “بگویید همه باید بخوانند”.