لزوم نقش‌آفرینی جوانان مازندرانی در جشن پیروزی انقلاب

استاندار مازندران گفت: جوانان مازندرانی در برگزاری جشن پیروزی انقلاب در آیین دهه فجر امسال در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور موثر و مشارکت حداکثری، نقش‌آفرینی کنند. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز پنجشنبه در نشست کمیته‌های تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در استانداری مازندران افزود: جشن […]

استاندار مازندران گفت: جوانان مازندرانی در برگزاری جشن پیروزی انقلاب در آیین دهه فجر امسال در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور موثر و مشارکت حداکثری، نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز پنجشنبه در نشست کمیته‌های تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در استانداری مازندران افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید مردم‌محور باشد و از جوانان دعوت شود تا در رویداد حماسی دهه فجر و ۲۲ بهمن امسال نقش‌آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان باید در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران حضور موثر داشته باشند چراکه سرمایه اصلی این انقلاب آنان هستند و این قشر از جامعه همانند دیگر آحاد مردم باید در صحنه‌های حساس انقلاب ورود کنند.

حسینی‌پور ادامه داد: حضور منسجم مردم در رویدادهای مهم انقلاب می‌تواند دشمنان نظام را مایوس کند و استکبار جهانی با حضو مردم در صحنه یاوه‌گویی‌های خود را پایان خواهد داد.

استاندار مازندران اضافه کرد: هریک از مسوولان شهری و روستایی در استان، امسال مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و آیین‌های دهه فجر به مردم معرفی کنند و آحاد جامعه باید بدانند که این نظام مقدس چه خدمات بزرگی را برای کشور به ارمغان آورد.

حسینی‌پور گفت: ایران اسلامی در دهه‌های گذشته دستاوردهای بی‌بدیلی در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی در کشور داشته و لازم است این اقدامات ماندگار بیش از پیش به مردم معرفی شود.

استاندار مازندران همچنین در این نشست با بیان اینکه، حماسی مردمی ۹ دی علاوه برای اینکه تجدید بیعت آحاد جامعه با رهبری بود، انقلاب اسلامی را هم برای همیشه تثبیت و ماندگار کرد، تصریح کرد: دستاوردهای ماندگار انقلاب اسلامی از جمله حماسه نهم دی باید به طور ویژه در بین اقشار مردم از جمله جوانان تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی از سوی مردم در کشور خلق شد اما حرکت و راهپیمایی مردم در نهم دی ماه بسیار دارای اهمیت است چراکه جریان انقلابی در کشور با خروش خودجوش آحاد جامعه تثبیت شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: هیچ فردی باور نداشت در حماسه نهم دی آنقدر حضور مردم در صحنه پرشور و منسجم باشد اما آحاد جامعه در این روز نشان دادند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان انقلاب اسلامی هستند و مردمی بودن این نظام مقدس به جهانیان بار دیگر یادآوری شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه، انقلاب اسلامی بدون حضور و نقش‌آفرینی مردم در صحنه معنا ندارد، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که رویدادهای حماسی کشور را تکریم و برای نسل‌های آینده بازگو کنیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: استکبار جهانی در روز نهم دی بار دیگر فهمید که ملت ایران با عزم مثال‌زدنی در کنار انقلاب اسلامی است و همواره آنان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند.
به گزارش ایرنا، در این نشست روسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مهم‌ترین برنامه‌های خود برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام داشتند.