لزوم تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در طرح زمستانه

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ایام فصل زمستان، امکانات و تجهیزات موجود را جوابگو ندانست و بر لزوم تقویت و تجهیز یگان‌های امدادی و خدماتی در این طرح تاکید کرد. سردار مرتضی میرزایی صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که با حضور استاندار، مدیران […]

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ایام فصل زمستان، امکانات و تجهیزات موجود را جوابگو ندانست و بر لزوم تقویت و تجهیز یگان‌های امدادی و خدماتی در این طرح تاکید کرد.

سردار مرتضی میرزایی صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که با حضور استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی استان و یگان های نمونه پلیس راه، راهور ، یگان امداد، یگان ویژه و یگان های امدادی و خدماتی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن گرامیدات هفته بسیج بر لزوم آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در ایام سرد سال در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در حادثه اخیر وقوع سیلاب در آراد راه تهران – شمال و برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد حضور به موقع و موثر یگان‌های امدادی، خدماتی و پلیس راه بوده ایم، افزود: با حضور فعال وموثر نیروهای امدادی شاهد کمترین خسارت و هیچ تلفاتی نداده ایم .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان همانند ریزش کوه، بهمن و بسته شدن محورها در برخی از ایام فصل زمستان به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف، امکانات و تجهیزات موجود در اختیار یگان های امدادی، خدماتی را جوابگو ندانست و بر لزوم تقویت و تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در این طرح تاکید کرد.

میرزایی در پایان از همکاری و تعامل همه دستگاه های امدادی و خدماتی با پلیس در طرح های تابستانه، زمستانه و طرح های مختلف ترافیکی و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان قدردانی کرد