قول مساعد معاون سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص ردیف ملی به فرودگاه رامسر

  اداره کل فرودگاه های مازندران از قول مساعد معاون سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص ردیف ملی به فرودگاه رامسر خبرداد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، در راستای بررسی روند توسعه فرودگاه رامسر و موانع پروازی موجود در آن فرودگاه و راهکارهای تامین اعتبار مربوطه، […]

57512263

 

اداره کل فرودگاه های مازندران از قول مساعد معاون سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص ردیف ملی به فرودگاه رامسر خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، در راستای بررسی روند توسعه فرودگاه رامسر و موانع پروازی موجود در آن فرودگاه و راهکارهای تامین اعتبار مربوطه، جلسه ای با حضور دکتر عدل معاونت فنی و امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و رحمانی رییس اداره راه و ترابری و مدیریت شهری و روستایی سازمان برنامه و مسئولان استانی در رامسر برگزار شد.

پس از بازدید هیات مذکور از اماکن و بخش های مختلف فرودگاه رامسر مقرر شد، طی جلسه ای کارشناسی در ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نسبت به بررسی مجدد و اعلام محدودیت های پروازی اقدام شود.

همچنین معاونت فنی و امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با بررسی تامین اعتبار از ردیف ملی به منظور رفع موانع پروازی قول مساعد دادند.

به گزارش حرف، فرودگاه رامسر به جهت واقع شدن در مرکز شهر و محاط بودن توسط اماکن و ابنیه و ساختمانهای مختلف، دارای محدودیت هایی در زمینه رشد و توسعه است که امید است با همت مسئولین کشوری و استانی در آینده نزدیک با رفع موانع، مسیر توسعه و تعالی را سریع تر بپیماید.