قلع و قمع دو ویلای ۷ میلیارد تومانی در محمودآباد

حرف آنلاین: محمد هادی زاده از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره در اراضی کشاورزی به ارزش هفتاد میلیارد ریال خبر داد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت که در راستای اجرای دستور مقام قضایی به منظور اجرای احکام قطعی قلع و قمع صادره در اراضی کشاورزی روستا‌های لامیزده و […]

حرف آنلاین: محمد هادی زاده از قلع و قمع دو واحد ویلایی و یک بنای نیمه کاره در اراضی کشاورزی به ارزش هفتاد میلیارد ریال خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت که در راستای اجرای دستور مقام قضایی به منظور اجرای احکام قطعی قلع و قمع صادره در اراضی کشاورزی روستا‌های لامیزده و گلیرد با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی این شهرستان، سه فقره از احکام قطعی ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اجرا و تخریب شد.

هادی زاده با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، تصریح کرد: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسولان و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به احداث بنای مسکونی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، دو فقره بنای مسکونی، یک فقره بنای نیمه کاره در زمین‌های کشاورزی روستا‌های گلیرد، لامیزده با مجموع عرصه و اعیان ۵۱۰۰ متر قلع و قمع شد.

او تاکید کرد: با هر‌ گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد./صدا و سیما