قلع قمع ساختمان در حاشیه «نسارود» رامسر به‌زودی

حرف آنلاین: رئیس اداره امور آب منطقه‌ای رامسر در ارتباط با آخرین وضعیت بنای ساخته شده در حاشیه رودخانه «نسارود» این شهرستان، گفت: با پیگیری به عمل آمده حکم تخریب این ساختمان گرفته شده است. این روزها صحبت از آزادسازی سواحل و حریم رودخانه نُقل محافل است و این موضوع به‌صورت جدی در دستور کار […]

حرف آنلاین: رئیس اداره امور آب منطقه‌ای رامسر در ارتباط با آخرین وضعیت بنای ساخته شده در حاشیه رودخانه «نسارود» این شهرستان، گفت: با پیگیری به عمل آمده حکم تخریب این ساختمان گرفته شده است.

این روزها صحبت از آزادسازی سواحل و حریم رودخانه نُقل محافل است و این موضوع به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد که در ادامه برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز ساختمان بدون مجوز در حاشیه رودخانه «نسارود» رامسر در دستور کار قرار گرفت.

در این زمینه و پیگیری‌های به‌عمل آمده، این ساختمان در خارج از بافت قرار داشت و بدون پروانه در حال ساخت بود.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در این‌باره با اعلام اینکه متولی اصلی این موضوع اداره امور آب است، اظهار کرد: بخشی از این ساختمان تخریب شد که این فرد دوباره مبادرت به ساخت کرد.

براساس پیگیری به عمل آمده، اداره امور آب دوباره دستور داده شد که این ساختمان تخریب شود. 

مجتبی حاتمیان رئیس اداره امور آب منطقه‌ای شهرستان رامسر در ارتباط با آخرین وضعیت ساختمان نسارود این شهرستان، گفت: با پیگیری به عمل آمده حکم تخریب این ساختمان گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این ساختمان چند طبقه است، جوانب ایمنی اجرای حکم تخریب در دستور کار قرار دارد تا شاهد بروز مشکل یا آسیبی نباشیم./فارس