فسخ 427 قرارداد  راكد در شهركهاي صنعتي  مازندران

    مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از فسخ 427 قرارداد با واحدهاي راكد و باز پس گيري زمين واگذاري به سرمايه گذاران جديد در دولت تدبير و اميد در استان خبر داد. سيد مصطفي موسوي اظهار داشت: واگذاري زمين به متقاضيان منوط به انجام فعاليت صنعتي است و با سرمايه گذاراني كه از […]

 

 

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از فسخ 427 قرارداد با واحدهاي راكد و باز پس گيري زمين واگذاري به سرمايه گذاران جديد در دولت تدبير و اميد در استان خبر داد.

سيد مصطفي موسوي اظهار داشت: واگذاري زمين به متقاضيان منوط به انجام فعاليت صنعتي است و با سرمايه گذاراني كه از شهرك صنعتي استان زمين دريافت كرده اند اما فعاليت صنعتي و توليدي خاصي انجام نداده اند فسخ قرارداد صورت مي گيرد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران اظهار داشت: تعيين تكليف زمين هاي راكد يكي از اقدامات شركت بوده كه با توجه به جلسات داوري و حل اختلاف پس از ارسال اخطار به منظور اجراي طرح آندسته از كساني كه زمين صنعتي در شهرك دريافت كردند ولي تاكنون اقدام مناسبي در خصوص اجراي طرح نداشتند فسخ قرارداد مي شود.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، موسوي بيان داشت: از ابتداي سال 92 تاكنون 427 قرارداد در شهركهاي صنعتي استان فسخ گرديد.

وي خاطر نشان كرد: در سالهاي 92 تا 96 به ترتيب 75،128،62، 69 و 93 قرارداد با سرمايه گذاري كه هيچگونه عمليات اجرايي طرح و توليدي نداشته فسخ شده است.

موسوي ادامه داد از ابتداي سال 96 تاكنون نيز 93 قرارداد راكد و غير فعال فسخ گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران اظهار داشت: با فسخ 427 قرارداد راكد  و غير فعال در شهرك هاي صنعتي استان 72 هكتار زمين صنعتي آزاد و به سرمايه گذاران جديد واگذار شده است.