فرمانده سپاه کربلای مازندران معارفه شد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران معارفه شد. سردار ˈحسین سلامیˈ روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران در ساری افزود: سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی بویژه در دوران هشت سال دفاع […]

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران معارفه شد.

سردار ˈحسین سلامیˈ روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلا مازندران در ساری افزود: سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی خدمات ارزنده ای و بی شائبه ای داشته است.

وی همچنین اظهارداشت: ملتی دارای عظمت و بزرگی است و در منظومه جهانی به عنوان یک قدرت حقیقی و صاحب اعتبار و دارای هویت است که دارای عناصر اصیل باشد.

وی بیان داشت: اگر کشوری دارای رهبری بزرگ و مکتبی حیات بخش و مردمانی آگاه و مومن باشد ،آنگاه کشوری بزرگ در جهان شناخته می شود.

وی ادامه داد: جهان بر اساس ذهنیت و ادراک خود نسبت به کشورها و ملت ها عمل می کند.

سردار سلامی به برخورداری ایران اسلامی از سه عنصر اصلی رهبری بزرگ و مکتب حیات بخش و ملت بزرگ اشاره کرد و گفت: وقتی این سه عنصر جمع می شود یک بزرگی و عظمتی را تشکیل می دهند و وسیله ای برای رشد و تعالی می شوند .

سردار سلامی افزود: برخورداری از رهبری انقلاب و نظام وجه تمایز انقلاب و ملت ما با سایر ملت ها بحساب می آید و مطالعه تاریخ نشان می دهد هیچ یک از انقلاب ها جز انقلاب اسلامی نتواستند برای مدت طولانی دوام بیآورند.

وی بیان داشت: متصل شدن به قدرت الهی پایان ناپذیر است و ظرفیت هایی ایجاد می کند که هر چقدر رشد کند دشمنان نمی توانند از ارتفاع این قدرت الهی عبور کنند.

وی تصریح کرد: شکست و پیروزی مربوط به باور ملت ها است همه چیز در ذات ملت ها شکل می گیرد و ملت ایران به این باور رسیده که قدرت های بزرگ هر چقدر بزرگ باشند باز هم کوچک اند.

وی ادامه داد: همه فتنه ها علیه ما جهانی است دشمنان پیوسته و بی وقفه هر آنچه که بتوانند انجام می دهند اما مردم ما با همه این فشارها برای ارزش های خود تلاش می کنند و به لطف الهی همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

در پایان این جلسه از زحمات و خدمات سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق سپاه کربلا مازندران تقدیر و سردار حسین بابایی به عنوان فرمانده سپاه جدید کربلا استان به حاضرین معرفی شد./ایرنا