عملکرد یک‌ساله شهرداری سرخرود تشریح شد

حرف آنلاین: شهردار سرخ رود عملکرد یکساله شهرداری سرخ رود را در سه بخش پروژه‌های عمرانی، خرید ماشین آلات و اقدامات فضای سبز و خرید املاک تشریح کرد.

محسن کبودفیروزجایی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با حرف آنلاین ، عملکرد یکساله این شهرداری را تشریح کرد و گفت: در بخش پروژه های عمرانی با اجرای زیرسازی و آسفالت فاز ۳ سطح شهر، اجرای دیوار حفاظتی ضلع شرقی رودخانه هراز، ساماندهی پیاده راه خیابان ۴۰ متری گلشهر انجام شد.

وی از اجرای کانال بتنی ضلع شمال بلوار امام رضا (ع) خبر داد و گفت: تهیه و اجرای روشنایی خیابان ۴۰ متری گلشهر ، تهیه و اجرای جدول و موزاییک فرش پیاده راه‌های سطح شهر، تهیه و اجرای مخلوط کوهی جهت رفع آب گرفتگی کوچه‌ها و محوطه‌های سطح شهر، اجرای پروژه دیوار حفاظتی نهر وازیک رود جنب انبار دپوی شهرداری، اجرای زیرسازی و آسفالت مسیر ورودی خیابان پارک ساحلی ارشاد، اجرای لکه‌گیری آسفالت شهر با اعتباری بالغ بر ۴۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهبود و بازسازی شهر سرخ رود از جمله اقدامات دیگر این شهرداری بود.

کبودفیروزجایی به خرید ۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود : یک دستگاه ماشین آتش نشانی ، دو دستگاه کامیونت مکانیزه ۶ تنی، یک دستگاه باب کت، یک دستگاه کشنده اف هاش و یک دستگاه لودر ال ۹۰ با اعتباری بالغ بر ۴۱۳ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال خریداری شده است.

شهردار سرخ رود در پایان به اقدامات فضای سبز و خرید املاک انجام شده در این شهر پرداخت و تصریح کرد : اجرای فضای سبز زیرگذر خیابان سردار سلیمانی (کمربندی) به متراژ ۱۵۰۰ متر و اجرای فضای سبز پارک ساحلی به متراژ ۲۰۰۰ متر و اقدامات دیگر با اعتباری بالغ بر ۶۷۹ میلیارد و ۸۶۹ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال صورت گرفته است.