عملکرد استقلال عالی است

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: عملکرد آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا عالی بوده و نباید با یک شکست از تیم انتقاد کرد. بهتاش فریبا در خصوص دیدار برگشت استقلال مقابل الدحیل، اظهار داشت: در دیدار رفت مقابل الدحیل خط دفاعی استقلال با مشکل روبه‌رو بود، اما به اعتقاد من ساختار خط هافبک برای کار دفاعی درست […]

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: عملکرد آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا عالی بوده و نباید با یک شکست از تیم انتقاد کرد.

بهتاش فریبا در خصوص دیدار برگشت استقلال مقابل الدحیل، اظهار داشت: در دیدار رفت مقابل الدحیل خط دفاعی استقلال با مشکل روبه‌رو بود، اما به اعتقاد من ساختار خط هافبک برای کار دفاعی درست چیدمان نشده بود و این اصلی ترین دلیل گل‌هایی بود که الدحیل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: اشتباهات دیدار رفت کاملا قابل جبران است و امیدوارم در دیدار برگشت بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی کنند و بتوانند در توپ گیری موفق‌تر باشند. فشردگی بازی‌ها باعث شده بود بازیکنانی مثل ریگی دچار اشتباه شوند. فراموش نکنیم مسعود ریگی تاثیرگذارترین بازیکن استقلال بوده و نباید یک اشتباه را زیادی بزرگ کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بهتر نبود کادر فنی در بازی رفت مقابل الدحیل برای یک امتیاز به میدان می رفت، گفت: شاید این تفکر درستی باشد اما این را بدانید هر تیمی که برای مساوی به میدان برود شکست خواهد خورد و استقلال باید اشتباهات فردی خود را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: برای انتقاد کردن از استقلال بعضی دوستان خیلی زود کار خود را شروع کردند. این تیم دو دیدار حساس را با پیروزی پشت سر گذاشت و در مقابل الدحیل هم عملکرد فوق‌العاده‌ایی داشت. متاسفانه بعضی در هر شرایطی ناراضی هستند و به نظرم نباید به اینها توجه کرد.  

فریبا اظهار داشت: بازیکنان استقلال کاملا متحول شده‌اند، اما فراموش نکنید فشردگی شدید مسابقات باعث افزایش اشتباهات می شود. امیدوارم همه به تیم کمک کنیم که با تمرکز بالاتر مسابقات برگشت را شروع کنند و با قدرت صعود کنند.

وی با اشاره به نقاط ضعف تیم فوتبال الدحیل قطر افزود: الدحیل در خط دفاع و دروازه‌بان بسیار ضعیف است و اگر کمی فشار بیاوریم می‌توانیم این تیم را با اختلاف گل بالا از پیش رو برداریم. الدحیل فقط در خط هافبک و حمله بازیکنان خوبی دارد و می‌توانیم با کمی تمرکز به آسانی آنها را شکست دهیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص افت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: کرونا باعث شده تیم‌های عربی افت کنند و حتی لیگ برتر ایران هم افت کرده است. همه بازیکنان با استرس داخل زمین می روند و طبیعی است شاهد افت تمام تیم ها باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا امسال یکی از نمایندگان کشورمان می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود، اظهار کرد: خیلی امیدوارم به نمایندگان ایران زیرا هر چهار نماینده ما فوق‌العاده ظاهر شدند و می توانیم امسال بعد از سال ها در آسیا قهرمان شویم. بپذیرید که بودجه ما با حریفانمان قابل قیاس نیست. به اعتقاد من تیم های قطری یا عربستانی تیم‌های بین‌المللی هستند و ما جدال نا برابری با آنها داریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: آرزو می کنم ستاره سوم را استقلال بگیرد و با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ناکامی‌های خود را به پایان برساند. در صورتی که استقلال نتواند به این مهم برسد آرزو می کنم سایر نمایندگان کشورمان قهرمان آسیا شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد یکشنبه از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در چهارمین دیدار خود به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. استقلال در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به صدر گروه خود ناکام باشد.

در گروه سوم الدحیل قطر ۷ امتیازی است و استقلال با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.