عذرخواهی یک نماینده به خاطر برادرش

حرف آنلاین: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهارات اخیر برادر خارج‌نشین خود اظهار بیزاری کرد.  کمال‌الدین پیرمؤذن ‌در ‌بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌‌لازم می‌دانم از طرف خود و به نیابت از خاندان بزرگ پیرمؤذن با عذرخواهی از ملت رشید ایران، خاصه مقام معظم رهبری، تمامی انسان‌های آزاده انقلابی به […]

حرف آنلاین: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهارات اخیر برادر خارج‌نشین خود اظهار بیزاری کرد.

 کمال‌الدین پیرمؤذن ‌در ‌بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌‌لازم می‌دانم از طرف خود و به نیابت از خاندان بزرگ پیرمؤذن با عذرخواهی از ملت رشید ایران، خاصه مقام معظم رهبری، تمامی انسان‌های آزاده انقلابی به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز بدین وسیله انزجار، بیزاری و دوری خاندان پیرمؤذن و خود را از حضور دکتر نورالدین پیرمؤذن در یک کشور خاصم نظام اسلامی با موضع‌گیری‌های نابخردانه و ملک و ملت‌فروشانه نابجا اعلام می‌دارم و آن را به جد محکوم می‌کنم.

وی در این بیانیه و پیام خود تاکید کرد: درود و رضوان خداوند بر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، عزت رهبر و ملت بزرگ ایران را مسئلت می‌کنم.

این اظهارات و موضع‌گیری‌ها در حالی از سوی نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که برادر کمال‌الدین پیرمؤذن، دکتر نورالدین پیرموذن بعد از پایان کار مجلس ششم خارج‌نشین شده و در آمریکا به سر می‌برد.