عبور مازندران از پیک پنجم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از دو هفته قبل تاکنون روند بستری مبتلایان کرونا در مازندران کاهشی شد و از پیک پنجم کرونا عبور کردیم. دکتر سیدعباس موسوی در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: از دو هفته قبل تاکنون روند بستری‌ها کاهشی شد و از پیک پنجم کرونا عبور کردیم. وی با اشاره به […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از دو هفته قبل تاکنون روند بستری مبتلایان کرونا در مازندران کاهشی شد و از پیک پنجم کرونا عبور کردیم.

دکتر سیدعباس موسوی در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: از دو هفته قبل تاکنون روند بستری‌ها کاهشی شد و از پیک پنجم کرونا عبور کردیم.

وی با اشاره به خروج ۱۵ شهرستان مازندران از وضعیت قرمز کرونایی، افزود: اکنون ۵ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: سن واکسیناسیون نیز در شهرها در جمعیت ۴۷ سال و در روستاها در جمعیت ۳۷ سال است.

این مسؤول با اعلام اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دست‌کم یک مرحله واکسن را دریافت کردند، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار دز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران تزریق شده است.

به گزارش فارس، ممنوعیت‌های کرونایی طی ۱۴ روزگذشته در محورهای شمال توانست به بهتر شدن وضعیت استان کمک کند که امیدواریم باتوجه به روزهای پایانی تابستانی و ادامه سیر و سفرها دوباره شاهد بحرانی شدن وضعیت استان نباشیم.