غفوری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری شد

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با حضور علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری در این سازمان برگزار شد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ صبح امروز پنجشنبه 11 آذر مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند […]

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با حضور علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری در این سازمان برگزار شد.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ صبح امروز پنجشنبه 11 آذر مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با حضور علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری در این سازمان برگزار شد و در این مراسم از زحمات سید محمدرضا گرامیان تقدیر شد و عباس غفوری بعنوان مدیرعامل جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری معارفه شد.

سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بلافاصله بعد از معارفه در جلسه ای با معاونین و مسئولین واحدها، خواستار وحدت رویه در سازمان شد و اظهار داشت: اولویت اول ما کار است و اولویت دوم افزایش منابع درآمدی سازمان است و اگر وحدت رویه و همدلی در کار نباشد، موفق نخواهیم شد.

وی افزود: نظم و انضباط و اخلاق اداری و رعایت شئونات اخلاقی خواسته اصلی ام از پرسنل سازمان است.

سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری خواستار احترام پرسنل به همدیگر شد و بیان داشت: ما همه اینجا مثل اعضای یک خانواده هستیم و باید در کنار هم برای موفقیت مجموعه تلاش کنیم.

غفوری افزود: تلاش می‌کنم که با کمک معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش سازمان پسماند کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم و مهمترین موضوع برای ما این است که رضایت مردم و شهروندان جلب شود و از همه همکاران عزیزم می‌خواهم که کمک کنند تا با تلاش و همدلی به این هدف برسیم.