طرح ملی آب‌رسانی به روستاهای غرب مازندران محدودیت اعتباری ندارد

حرف آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو در بازدید از طرح ملی آب‌رسانی شهرهای مرزن آباد، چالوس، نوشهر، هچیرود و ۱۲۹ روستای منطقه ضمن بازدید از این پروژه ملی اظهار کرد: این پروژه آبرسانی یکی از طرح‌های مهم و کلیدی کشور است. محسن بختیار افزود: با اجرای این طرح شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، مرزن […]

حرف آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو در بازدید از طرح ملی آب‌رسانی شهرهای مرزن آباد، چالوس، نوشهر، هچیرود و ۱۲۹ روستای منطقه ضمن بازدید از این پروژه ملی اظهار کرد: این پروژه آبرسانی یکی از طرح‌های مهم و کلیدی کشور است.

محسن بختیار افزود: با اجرای این طرح شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، مرزن آباد و ۱۲۹ روستای از نعمت آب شرب با کیفیت و سالم برخوردار خواهند شد.

وی در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی در جمع خبرنگاران به سه بخش مهم این پروژه آبرسانی اشاره کرد و بیان داشت: بخش اول آبگیر طرح می‌باشد که با یک بند انحرافی که به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده، تکمیل شده است.

بختیار به قسمت دوم تصفیه خانه که در برنامه عملیات اجرایی وجود دارد اشاره کرد و افزود: بخش سوم شامل ۲۸ کیلومتر خط انتقال است که به شهرهای مذکور آبرسانی خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه نسبتا در وضعیت مناسب برخوردار است اظهار کرد: این پروژه با موانعی مواجه است که در جلسه ای با عوامل اجرایی پروژه این موانع مورد بررسی قرار گرفت و انشالله با رفع موانع و تسریع این پروژه مردم بتوانند در آینده نزدیک از منافع آن استفاده لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش را برای تسریع در اتمام این پروژه انجام می‌دهیم تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای اعتبار وجود ندارد و منابع مورد نیاز تامین است.

در این جلسه فرماندار چالوس، نماینده مجلس در مجلس ،یزدان رضایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزیر نیرو،محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران به‌همراه هیئت همراه، بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران و جمعی از مدیران و مسئولین نیز حضور داشتند.