ضرورت چهاربانده شدن محور کشک – مجلار

مرزن آباد-خبرنگار حرف:شهردار مرزن آباد با بیان اینکه علیرغم دارا بودن مواهب خدادادی و برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی، با مشکلات عدیده ای در این شهر مواجه هستیم گفت: مرزن آباد به دلیل شرایط ویژه و منحصربفرد، می تواند بعنوان قطب گردشگری و توریستی شمال کشور باشد که این امر منوط به رفع برخی مشکلات […]

مرزن آباد-خبرنگار حرف:شهردار مرزن آباد با بیان اینکه علیرغم دارا بودن مواهب خدادادی و برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی، با مشکلات عدیده ای در این شهر مواجه هستیم گفت: مرزن آباد به دلیل شرایط ویژه و منحصربفرد، می تواند بعنوان قطب گردشگری و توریستی شمال کشور باشد که این امر منوط به رفع برخی مشکلات و اجرای پروژه هایی است که تنها با حمایت مسوولان و اعتبارات ملی میسر خواهد بود.

کیانوش ردایی ترافیک سنگین در این شهر بویژه در ایام تعطیل که منجر به مشکلات فراوانی برای شهروندان می شود را از جمله این مشکلات دانست و با تاکید بر ضرورت چهاربانده شدن محور مجلار جهت کاهش بار ترافیک افزود: با هماهنگی و حضور فرماندار محترم چالوس، جلسه ای با مهندس نبییان معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل داشتیم که در این جلسه چهاربانده شدن محور کشک – مجلار مطرح و بر همین اساس نیز بازدید میدانی از این منطقه و تهیه گزارش صورت گرفت تا مشخص شود متولی اجرای آن چه نهادی و میزان بودجه و اعتباراتش چه مقدار باشد.

وی در همین راستا اظهارداشت: درخواست ما این است که این پروژه هرچه سریعتر اجرایی شود، شهرداری نیز این آمادگی را دارد تا در صورت موافقت مسوولان امر، خود اجرای پروژه را در دست گرفته و نسبت به مذاکره با مالکین زمین های مسیر، برداشت و چهاربانده کردن اقدام نماید.

ردایی همچنین با اشاره به طرح مشکل آب شرب شهر در این جلسه افزود: پیش از این مقرر شده بود که شهرک صنعتی نسبت به تهیه لوله اقدام و اداره آب و فاضلاب پنج کیلومتر از سرچشمه تا منبع را انجام دهد، با توجه به اینکه یکی از مصوبات این بود که 15 لیتر بر ثانیه آب به شهرک صنعتی داده شود، در این جلسه تصمیم بر آن شد که در فاز اول 5 لیتر بر ثانیه و سپس بر اساس پیشرفت فازهای بعدی پروژه، تا 15 لیتر بر ثانیه به این شهرک تعلق گیرد. کمبود آب شرب سالهاست که مردم شهر را آزار می دهد و همه تلاش مجموعه مدیریت شهری و دیگر مسوولان و متولیان امر این است که با در نظر گرفتن شرایط ویژه و همکاری با یکدیگر مسیر را جهت رفع همیشگی این مشکل هموار نماییم. بنابراین همکاری نهادهایی چون آب و فاضلاب، شهرک صنعتی، شهرداری و شورای شهر ضرورتی است که خوشبختانه در حال حاضر این همکاری و هماهنگی وجود دارد و سعی همه ما نیز بر این است که بتوانیم در این راستا گامهای اساسی برداریم.

شهردار مرزن آباد در ادامه با بیان اینکه در راستای ساماندهی زمین زباله به زودی کانال جدید در این مرکز حفاری می کنیم گفت: با توجه به اینکه زباله بسیاری از روستاها و رستورانهای محور در این مرکز تخلیه می شود، تقاضای ما این است که با مشارکت خود در ساماندهی و یا پرداخت بخشی از هزینه ها به یاری شهرداری بیایند. چرا که شهرداری در این خصوص به این روستاها و رستورانهای خارج از شهر خدمات ارائه می دهد اما هیچگونه همکاری و همراهی از سوی آنها صورت نمی گیرد.