ضرورت تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت پارک موزه دفاع مقدس و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی  در تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد. به گزارش حرف، احمد حسین زادگان دردیدار  سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان، َگفت: پارک موزه دفاع […]

photo_2019-01-02_21-35-43
استاندار مازندران با اشاره به اهمیت پارک موزه دفاع مقدس و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی  در تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش حرف، احمد حسین زادگان دردیدار  سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان، َگفت: پارک موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.
وی پایان عملیات عمرانی پارک موزه را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و تصریح کرد: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد و توجه به این موضوع علاوه براینکه تکلیف اداری است، محور اعتقادات و تفکرات انقلابی مسولان نیز می باشد.
حسین زادگان به جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری پارک موزه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و اظهار کرد : احداث این پارک می‌تواند یک فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان را فراهم کند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی و جهت دهی دستگاه‌های خدمات رسان باید به این سمت باشد که جنبه معنوی و  ظاهری آن نمود پیدا کند تا این اثر ارزشی و فاخر استان به محلی برای رفت وآمد جوانان  تبدیل شود.
وی ضمن تاکید بر همکاری  دستگاه‌های مربوطه با راهکارهای قانونی برای تکمیل و تجهیز این پروژه ارزشی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات استانی و ضرورت احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت و پتانسیل خیرین نیز استفاده شود.