ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی

نوشهر-خبرنگار حرف:جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نوشهر با حضور عزیزی نماینده سازمان مدیریت استانداری مازندران برگزار شد. فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه با بیان اینکه معیار سنجش مردم، عملکرد مطلوب مسوولین میباشد خواستار اعمال دقت نظر بیش از پیش مسوولین در خصوص تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست انجام شد. صفرنژاد تقویت روحیه […]

1

نوشهر-خبرنگار حرف:جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نوشهر با حضور عزیزی نماینده سازمان مدیریت استانداری مازندران برگزار شد.

فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه با بیان اینکه معیار سنجش مردم، عملکرد مطلوب مسوولین میباشد خواستار اعمال دقت نظر بیش از پیش مسوولین در خصوص تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست انجام شد.

صفرنژاد تقویت روحیه مسوولیت پذیری و پاسخگویی را نقطه ای مهم در دستیابی به توسعه پایدار و جلب رضایت عمومی و مردمی عنوان کرد و اظهارداشت: از مسوولین استانی می خواهیم تا نسبت به تخصیص اعتبارات وعده داده شده جهت پیشبرد امور عمرانی معوق مانده، معطل مانده و رو به اتمام، اقدام عاجل نمایند.

وی ضمن با اهمیت برشمردن جلسات هم اندیشی برنامه ریزی شهرستان، بر استمرار این جلسات، همت همه جانبه مسوولین و همیاری و همراهی مسوولین استان در تحقق انتظارات تاکید داشت.

صفرنژاد خاطرنشان کرد: دستگاهی که دلسوزانه و مسوولانه رفتار نکند و عملکردی کلیشه ای داشته باشد و عملکردهای آنها با شاخص های توسعه تناسبی نداشته باشد، نباید انتظار حمایتی از ما داشته باشند. مردم به مدیرانی عملگرا و پاسخگو نیاز دارند.

فرماندار نوشهر با یادآوری حضور میلیونی گردشگران طی ایام تعطیلات در منطقه، توجه ویژه و فرامنطقه ای از سوی مسوولین استانی را لازم برشمرد و افزود: معیار سنجش مردم، عملکرد مطلوب مسوولین میباشد. نباید با شعار مردم را دلخوش کنیم. با بسیج همه جانبه مسوولین، پروژه ها باید با سرعتی منطقی به مرحله بهره‌برداری برسند.

شهردار پول نیز در این جلسه گفت: با اعتبارات تخصیص یافته تا به امروز، کار اثر بخشی نمیتوان جهت عمران شهر پول انجام داد.ولی قاسمی افزود: از منابع داخلی شهری، تا کنون بیشتر هزینه های عمرانی را متقبل شده ایم.وی اظهارداشت: افزایش سهم اعتبار عمرانی، تنها عامل برون رفت از رکود توسعه در شهر پول میباشد.ملک محمدی شهردار شهر کجور نیز با بیان اینکه۹۰درصد معابر شهر کجور خاکی است افزود: ۹میلیارد تومان جهت اجرای آسفالت و ساخت بلوار در شهر کجور نیاز داریم.